Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet på hvilken side tullingen skriver om oppvekstvilkårene sine, det at han bodde i London, trøblete familieforhold osv? Er jo som å lete etter nåla i en høystakk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet på hvilken side tullingen skriver om oppvekstvilkårene sine, det at han bodde i London, trøblete familieforhold osv? Er jo som å lete etter nåla i en høystakk.

Finner ingenting om trøblete familieforhold, tvert imot. Se på side 1387.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

I word er det side 1388. Stakkars familie.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Og som sagt, mengden detaljer er bare grotesk. Jeg mener, navnet på barnehagen han har gått i og bitching om at han måtte strikke på skolen? Fyren er all over the place.

• Liker 1
Gjest pastablasta
Skrevet

Jeg synes manifestet er farlig. Det burde ikke være ute for offentligheten. Det er jo en utrolig detaljert oppskrift for hvordan man utfører en terrorhandling som den Breivik utførte i går. Håper virkelig ikke det manifestet ender opp i feil hender, vi trenger ikke copy cats.

Smørja til ABB.. hvor tror du han hentet det fra? Han er ikke den første som lagd noe slikt, og blir antagelig ikke den siste.

Dessuten; før i tiden, når man måtte skrive slikt i ett fysisk medie, hadde man ihvertfall en mulighet for å samle inn alle eksemplarene, og dermed stoppe galskapen. Hvordan skal man klare å stoppe noe, som ikke ligger lagret på en bestemt plass?

Han visste nok altfor godt hva han gjorde..

Gjest Vampen
Skrevet

Og jeg har i grunn forståelse for at advokaten hans sliter med å si noe fornuftig om noe av galskapen til klienten sin.

• Liker 3
Skrevet

Smørja til ABB.. hvor tror du han hentet det fra? Han er ikke den første som lagd noe slikt, og blir antagelig ikke den siste.

Dessuten; før i tiden, når man måtte skrive slikt i ett fysisk medie, hadde man ihvertfall en mulighet for å samle inn alle eksemplarene, og dermed stoppe galskapen. Hvordan skal man klare å stoppe noe, som ikke ligger lagret på en bestemt plass?

Han visste nok altfor godt hva han gjorde..

Jeg vet at slik informasjon finnes ute allerede, men det jeg synes er farlig med det er at her er alt på en plass, og noe særlig research er ikke nødvendig.

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Hva tenker dere forresten om at det mangler 2 tonn kunstgjødsel?

Skrevet

Hva tenker dere forresten om at det mangler 2 tonn kunstgjødsel?

Jeg har lest noe om dette tidligere i denne tråden, har du kilde som viser til dette? Kan ikke huske å ha lest det.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg har lest noe om dette tidligere i denne tråden, har du kilde som viser til dette? Kan ikke huske å ha lest det.

De snakker om det på TV2.

Skrevet

Og som sagt, mengden detaljer er bare grotesk. Jeg mener, navnet på barnehagen han har gått i og bitching om at han måtte strikke på skolen? Fyren er all over the place.

+ at han er redd for edderkopper, laster ned filmer via torrents, ser på True Blood, elsker sjokolade, har barkebiller i veggene i huset sitt som er fra år 1750, har pult to damer i Ungarn, liker trancemusikk ++

Merkelige detaljer å ha med i det som utad skulle frontes som et politisk manifest. Men stakkaren har vel ikke hatt andre arenaer å lufte sine opplevelser på da han "så seg nødt" til å isolere seg fra andre. Bruk av !'s, lol's, smileys og <3 i samme dokument hvor han beskriver planer om massedrap gir det hele et enda mer absurd preg.

• Liker 2
Gjest hogwash
Skrevet

Hvor mye kunstgjødsel som eventuellt mangler er det vel bare politiet som kan vite noe om, med tanke på at slike detaljer holdes tilbake pga. etterforskningen enda.

Skrevet

På spørsmål om anders vil bli oppfattet som hatfull og bitter så sier han nei.

Q: What motivates you? How have you managed to stay focused and motivated for more than 8 years? Is it bitterness and hate towards the so called ”cultural Marxist/multiculturalist elites” or perhaps towards Islam?

A: No, not at all. In fact, if they (the cultural Marxists) against all odds renounced multiculturalism today, halted all Muslim immigration and started deportation of all Muslims I would forgive them for their past crimes, and I think most Europeans would as well, despite the fact that more than 15 000 Europeans have died and 500 000 have been raped and/or ravaged physically or mentally due to multiculturalism. If they refuse to surrender before 2020 it will be no turning back. We will eventually annihilate every single one of them. They should know this so I hope they surrender before the deadline.

Gjest Vampen
Skrevet

+ at han er redd for edderkopper, laster ned filmer via torrents, ser på True Blood, elsker sjokolade, har barkebiller i veggene i huset sitt som er fra år 1750, har pult to damer i Ungarn, liker trancemusikk ++

Merkelige detaljer å ha med i det som utad skulle frontes som et politisk manifest. Men stakkaren har vel ikke hatt andre arenaer å lufte sine opplevelser på da han "så seg nødt" til å isolere seg fra andre. Bruk av !'s, lol's, smileys og <3 i samme dokument hvor han beskriver planer om massedrap gir det hele et enda mer absurd preg.

Smilefjes, lol, fjortishjerter ect har jeg også lagt merke til. Jeg må si at det lager noen sprekker i forestillingen om at han er svært intelligent. De fleste 32 år gamle menn jeg kjenner hadde aldri kommet på tanken å skrive <3 i det hele tatt, ihvertfall ikke i det som skal være et seriøst politisk manifest som på toppen av det hele handler om massedrap. Det er mulig han ikke er dum, men det er noe som skurrer. Om ikke annet virker han... umoden?

Gjest Vampen
Skrevet

Hvor mye kunstgjødsel som eventuellt mangler er det vel bare politiet som kan vite noe om, med tanke på at slike detaljer holdes tilbake pga. etterforskningen enda.

De bekreftet det vel mer eller mindre på TV2?

Gjest Vampen
Skrevet

På spørsmål om anders vil bli oppfattet som hatfull og bitter så sier han nei.

Q: What motivates you? How have you managed to stay focused and motivated for more than 8 years? Is it bitterness and hate towards the so called ”cultural Marxist/multiculturalist elites” or perhaps towards Islam?

A: No, not at all. In fact, if they (the cultural Marxists) against all odds renounced multiculturalism today, halted all Muslim immigration and started deportation of all Muslims I would forgive them for their past crimes, and I think most Europeans would as well, despite the fact that more than 15 000 Europeans have died and 500 000 have been raped and/or ravaged physically or mentally due to multiculturalism. If they refuse to surrender before 2020 it will be no turning back. We will eventually annihilate every single one of them. They should know this so I hope they surrender before the deadline.

La meg tenke på det et øyeblikk... hmmmm, surrender til en spinnevill massemorder? Hell no, jeg tror jeg går for refuse.

Gjest hogwash
Skrevet

De bekreftet det vel mer eller mindre på TV2?

Politiet? Eller TV2?

Ikke fått fulgt med på sendinger i natt dessverre.

Skrev det jeg skrev fordi politiet kun har svart unnvikende ang. bombestørrelse etc. tidligere.

Gjest Vampen
Skrevet

Politiet? Eller TV2?

Ikke fått fulgt med på sendinger i natt dessverre.

Skrev det jeg skrev fordi politiet kun har svart unnvikende ang. bombestørrelse etc. tidligere.

TV2 interjuvet en politimann på gården i forbindelse med dette. Jeg hadde bare et øye på tv`en, så jeg skal ikke banne på om han bekreftet eller om han bare lot være å nekte. Men det førte ihvertfall til oppfølgingsspørsmål om de da ikke kunne utelukke sprengladninger på gården eller andre steder. Med tanke på gården tror jeg han sa nei, mtp andre steder var det umulig å si noe om det for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...