Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Udetonert bombe på utøya..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym
Skrevet

Det er bekreftet at de har funnet udetonerte bomber på Utøya.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Diskuter tema - ikke person, og forhold dere til fakta, ikke ville spekulasjoner. Minner om reglene våre.

Phaedra,mod

AnonymBruker
Skrevet

Dette er for ille...

Skrevet

Etnisk norsk mann på 32år som er pågrepet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at terroristene har fått det som de ønsker, denne tråden er allerede full av hat og oppgulp designet for å spre fordommer, frykt og generaliseringer.

Hvordan i allverden vet du motivet til denne terroristen?

Skrevet

10 drepte på Utøya, men man må forvente at tallet stiger i følge Nrk.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Det er bekreftet at de har funnet udetonerte bomber på Utøya.

Og heldigvis ble de aldri detonert så de fikk skadet noen!!

• Liker 2
Skrevet

Hmm, nei, jeg vet ikke jeg... En som har drept uskyldige ungdommer kan bli behandla ganske røft av de andre innsatte... Kanskje det er verre straff i fengsel enn på Bouvetøya. La ham få det som er verst.

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Det var en nordmann for faen! Gidder dere å kutte ut den latterlige muslim- og islam-bashinga?!

Fyren i Libya har jo prøvd å få gjennomført tilsvarende handlinger tidligere. Den gang hadde den etnisk hvote nordmannen nok smavittighet til å trekke seg i tide. Jeg vil ikke bli overraket om det er penger fra Libya involvert her.

• Liker 1
Skrevet

En mann pågrepet. Bra. Men med tanke på omfanget av alt i Oslo og på Utøya tviler jeg på at han har operert alene. Håper alle blir tatt og stilt til ansvar.

Med tanke på alle spekulasjonene rundt muslimer/innvandrer er det virkelig et tankekors at gjerningsmannen er etnisk norsk..

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Hmm, nei, jeg vet ikke jeg... En som har drept uskyldige ungdommer kan bli behandla ganske røft av de andre innsatte... Kanskje det er verre straff i fengsel enn på Bouvetøya. La ham få det som er verst.

Det er ganske så sikkert at fyren ikke vil overleve lenge i ett norsk fengsel. Slik sett får vi håpe vedkommende blir satt i isolat til han lider en naturlig død.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var en nordmann for faen! Gidder dere å kutte ut den latterlige muslim- og islam-bashinga?!

Vi er en kristen nasjon. Ikke muslimsk.

• Liker 2
Gjest Anonym
Skrevet

En jeg kjenner har mistet en venn på Utøya. Han var forøvrig annengenerasjons innvandrer. Pistolmannen skjøt alle han så...

Skrevet

Ryddet for avsporinger og rasisme.

Phaedra,mod

• Liker 2
Skrevet

For en trist trist dag. Mine tanker går til de som har mistet sine kjære. I natt sitter mange foreldre, søstre, brødre, barn, venner og besteforeldre i bunnløs sorg. Utrolig meningsløst.

Skrevet

Vi må stå sammen og ta vare på hverandre nå :klem:

• Liker 5
Skrevet

Håper politiet snart kommer ut med motivet for handlingene.. Vi kommer nok aldri til å forstå det, men denne mannen må da ha blitt drevet av et vanvittig hat?

Gjest Gjest
Skrevet

Når ble skytteren pågrepet? Siste livstegn jeg ser fra en person er kl 18...

Gjest Gjest
Skrevet

¨

Jeg synes litt synd på deg, du er tydeligvis veldig trangsynt :)

Hvorfor må det på død og liv være en norsk-muslim som står bak?

Jeg sa ikke at det på død og liv var en norsk-muslim som står bak. Det er det ingen som vet, men man må holde alle muligheter oppe. Det er en politikk som selv politiet fører i slike saker.

Så jeg er trangsynt? Bare hold kjeft, for det er de som ikke tar høyde for ulike scenarier som muliggjør at slike ting som dette skjer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...