Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det vi skal er å ta de jævlene som har gjort dette, koste hva det koste vil."

Beklager om jeg har misforstått deg her, jeg er som sagt trolig farget av det evindelige styret i USA med TSA, overvåkning, innskrenkninger osv.

Jeg mente ikke det som at jeg mente at vi skal legge våre prinsipper om rettsstat på hylla.

Skrevet

Dette kan ikke skje. Ikke i Norge. Forsiden på Nettavisen er helt forjævlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Men hvis han har nordisk utseende er det vel ikke sannsylig at det er Al-Quida. Dette er veldig forvirrende.

Det finnes konvertitter, og de er ikke nødvendigvis så moderate. Den som velger å dumpe hele sin kulturelle ballast for å bli høy på en fremmed kultur, tar den gjerne skikkelig ut når han først er i gang.

• Liker 4
Gjest margrit
Skrevet

Fikk se filming fra utøya nå nettopp. Var det virkelig lik jeg så i fjæra....? Fy faen, helt grusomt. Er glad for at jeg ikke bor i Oslo nå.

Jeg telte over ti stykker bare på et tv-bilde. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppriktig lei meg, og redd....

Skrevet

Hvor er det dere ser bilder fra Utøya?

Dette sier f.eks mer enn ord kan beskrive.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest margrit
Skrevet

tv2 nå.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tv 2 og tv 2 nyhetskanalen

Skrevet
Og politiet er totalt ute av stand til å lyve?

Men for helvete da. Du fremsetter påstand om at de ble varslet. Da må du bevise dette.

• Liker 4
Gjest Setareh
Skrevet

jeg bor ikke langt fra der det skjedde, så når det smalt begynte hele rommet mitt å riste! gud så skummelt det var! dette her er jææææævlig trist, jeg er virkelig i sjokk :(

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det finnes konvertitter, og de er ikke nødvendigvis så moderate. Den som velger å dumpe hele sin kulturelle ballast for å bli høy på en fremmed kultur, tar den gjerne skikkelig ut når han først er i gang.

Dette synes jeg høres helt søkt ut. Jeg har selv blitt terrorisert av høyreekstreme nordmenn, og vet at de kan være like gale som hvilke som helst andre ekstremister.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er kvalm! Dette er for grusomt til at det kan være sant.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Men for helvete da. Du fremsetter påstand om at de ble varslet. Da må du bevise dette.

Nei. Jeg sier at politi kan lyve. Jeg sier ikke at det har skjedd her, det vet jeg like lite som de fleste gjør.

Gjest MorAase
Skrevet

NEPPE!

Dette er uten tvil terrorhandlinger.

Ja for høyreekstreme bedrive jo ikke terror... Sjekk ordet terror før du uttaler deg. Oklahoma comes to mind.

• Liker 1
Skrevet

Leter og leter etter livstegn på nett fra de jeg kjenner på Utøya, men finner ingenting.. Klarer ikke la være å følge med i tilfelle det dukker opp noe, men er fysisk dårlig :tristbla:

Skrevet

Dette synes jeg høres helt søkt ut. Jeg har selv blitt terrorisert av høyreekstreme nordmenn, og vet at de kan være like gale som hvilke som helst andre ekstremister.

Det er jeg fullstendig enig i, jeg ville bare poengtere at man kan ikke trekke noen konklusjoner på grunnlag av etnisiteten til han som utførte skytingen. Man må vente på etterforskningen.

• Liker 2
Skrevet

Leter og leter etter livstegn på nett fra de jeg kjenner på Utøya, men finner ingenting.. Klarer ikke la være å følge med i tilfelle det dukker opp noe, men er fysisk dårlig :tristbla:

:klemmer::tristbla:

Jeg håper at det går bra med de dere er glad i som har vært på Utøya idag.

• Liker 2
Gjest Mann32
Skrevet

Jeg syns at man skal spare seg for å spekulere i hvem som står bak, og heller vente til man har noe håndfast, så kan man diskutere hvorfor og hvordan dette kunne skje.

Veldig synd at dette skulle ramme vår by.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...