Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/innenriks/eksplosjon/17411344/ Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 22. juli 2011 #2 Del Skrevet 22. juli 2011 Det så ut som en bombe for mine øyne. Vinduene på Deli var sprengt ut, flere vinduer i VG-bygget. Regjeringskvartalet så jeg ikke pga røyken. Folk satt utenfor med masse blod i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #3 Del Skrevet 22. juli 2011 Vet ikke, men det sto at flere mennesker var skadet. Jeg kommer ikke inn på noen nyhetssider nå, og nyhetskanalen er ikke oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #4 Del Skrevet 22. juli 2011 Det så ut som en bombe for mine øyne. Vinduene på Deli var sprengt ut, flere vinduer i VG-bygget. Regjeringskvartalet så jeg ikke pga røyken. Folk satt utenfor med masse blod i ansiktet. AlJazeera får det også til å høres ut som om det er snakk om en bombe, i forhold til de litt mer ulne beskrivelsene i norske medier. Men nå er vel AJA kjent for å være litt cowboy.. VG skriver nå "Hele Regjeringskvartalet er knust - hele bygningen er smadret fra topp til bunn.". Det høres jo ikke akkurat ut som småtteri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tina69 Skrevet 22. juli 2011 #5 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette var ikke bra,venter i spenning på hva som egentlig har sjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #6 Del Skrevet 22. juli 2011 Huffameg! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. juli 2011 #7 Del Skrevet 22. juli 2011 Oida! Lurer på hva som har skjedd, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #8 Del Skrevet 22. juli 2011 Kg oppdateres jo omtrent FØR nettaviser og jaffal før nyhetskanalen! jeg lurer fælt på dette sjæl jeg...det første jeg tenkte var mullah krekar!! herregud, jeg har venninner på frogner som merket smellet GODT hjemme hos seg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #9 Del Skrevet 22. juli 2011 Oj.... der gikk helgeturen til Oslo fløyten. Trodde norge var trygt. Men nå kan man sikkert ikke være i norge lenger heller, av frykt for å bli voldtatt, skutt i hodet eller å få en bombe i fleisen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #10 Del Skrevet 22. juli 2011 TV2 kommer ikke med en sending om dette før klokka 17.00? Hva faen er det for en møkkakanal? Det blir for dumt når den arabiske AlJazeera er raskere ute med nyheter om en eksplosjon i Oslo enn norske medier! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #11 Del Skrevet 22. juli 2011 Multikulturell berikelse. Akkurat som våre politikere ønsket. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #12 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er vel for tidlig å begynne å spekulere i hva som har skjedd, men jeg må si jeg lurer veldig. Ser flere tenker på Mullaen mens gubben min holder på å gå av på midten pga Gaddafi-angst.. Får håpe det ikke er noe slikt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #13 Del Skrevet 22. juli 2011 Oj.... der gikk helgeturen til Oslo fløyten. Trodde norge var trygt. Men nå kan man sikkert ikke være i norge lenger heller, av frykt for å bli voldtatt, skutt i hodet eller å få en bombe i fleisen. Overdriv mer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 22. juli 2011 #14 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg merket hele bygningen jeg bor i bevege seg, og jeg er et stykke unna (bor i et svært bygg), kanskje i underkant av en kilometer unna der det skjedde. Dette var en kraftig eksplosjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #15 Del Skrevet 22. juli 2011 http://www.tv2.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 22. juli 2011 #16 Del Skrevet 22. juli 2011 Sjekk bilde og les her http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10080585 Hele Regjeringskvartalet er knust - hele bygningen er smadret fra topp til bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 22. juli 2011 #17 Del Skrevet 22. juli 2011 sikkert en jævla terrorist eller noe sånt tull..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 22. juli 2011 #18 Del Skrevet 22. juli 2011 Tv2 Nyhetskanalen er der nå. Hørte smellet opp til Grefsen. Nå er det bekreftet at det er bombe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #19 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er bekreftet bombe på Youngstorget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #20 Del Skrevet 22. juli 2011 Om politikerne våre ikke våkner opp av dette, så vet jeg ikke hva jeg gjør 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå