Gå til innhold

Dyretolk som leter etter savnede dyr


Sofie1

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har prøvd å benytte seg av dyretolk for å finne savnede dyr?

Har en katt som har vært borte noen uker nå. Har lett langs veiene flere ganger samt hengt opp lapper på alle oppslagstavler i området.

Hun har aldri vært borte før og jeg er så fortvilet. Savner henne så sårt.

Har funnet frem til denne nettsiden og lurer litt på om jeg skal prøve det. Lurer litt på hva det kan koste og om det er noen som har prøvd dette her før...

http://www.sigra.no/behandlinger/dyr/dyretolk/savnede-og-d%c3%b8de-dyr/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt lesing på katten min (som ikke var savnet). Noe stemte på en prikk, noe var mer ullent. Det beste som kom ut av det var at jeg lærte mer om hvordan en katt tenker og vi fikk derfor et bedre samspill. Vel verdt å prøve syns jeg. Anbefaler også bøkene fra Amelia Kinkade, fantastisk lesestoff uavhengig av om en tror på dyretolking eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ringe en dyretolk i morgen. Men, i dag fant jeg helt utrolig igjen pusen min. Traff noen som jeg spurte om de hadde sett en katt som min. Og ja - de hadde hatt besøk av en i det siste. Var med de hjem og det var min katt. Helt utrolig, og jeg er så glad. Den har vært borte i tre uker i dag. Har vært i nærheten av de og ropt på den, men da har den nok ikke vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig bortkastede penger. Jeg utelukker ikke muligheten, men det er ganske veldokumentert at 90% av de som driver med dette er ren humbug, og bruker alskens billige triks for å lure folk.

Prøvde det en gang selv da katten min var borte, siden jeg fikk det gratis, via en venn. Fikk beskjed om at katten min desverre var død (siden den hadde vært borte så lenge var det vel det mest sannsynlige svaret, og derfor "tryggest" utfall å spå) men et år etter fant vi den faktisk igjen. Og sannsynligheten er vel større for at tolken tok feil, enn at katten sto opp fra de døde, tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...