Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Har egentlig aldri tenkt så mye over det selv, men etter å ha trent mye/spist sunt i det siste, så har jeg merket at jeg spruter mer og kraftigere enn jeg gjorde før. Og det har kjæresten kommentert, en kveld sa hun at hun syntes det ser veldig flott og maskulint ut når jeg kommer og at det er mye bedre enn når det bare "renner" slik jeg gjorde mye oftere før. For nysgjerrighetens skyld lurer jeg på om dette er vanlig blant jenter. Er det viktig at han spruter mye? Hva er det som eventuelt gjør at dere syntes det er bedre enn at han "renner"?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 For meg er det ikke viktig. Han pleier ikke å sprute på meg så jeg ser det uansett. Men hvis jeg likevel skulle sett på og valgt så tar jeg sprut. Vet ikke hvorfor.
Gjest Rosenknoppen Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Kanskje det er et tegn på mye testosteron.. At det rett og slett er biologisk at vi damer liker menn som kan sprute skikkelig.. Eller kanskje vi føler oss enda deiligere når vi kjenner at dere spruter mye.. hmm.. Testosteronfylte menn er jo aldri å forakte
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Det er absolutt ikke viktig, det viktigste er at jeg vet at gubben har det godt Men det ser mer sexy ut med en sprut enn at det bare renner, helt klart. For min del er det nok fordi det ser mer intenst ut? Altså, det ser ut som mannen får en kraftigere orgasme med sprut enn hvis det renner. Jeg blir veldig tent av å se en tent mann, og da blir jeg logisk nok mer tent av det som ser ut som en kraftig orgasme.
Gjest henne Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Veldig flott å se på, litt mindre gøy når det kommer til oralsex. Blir for mye for min del ifht å kunne evt svelge. Ellers bryr jeg meg igrunnen ingenting.
Burn Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 Vek, for å svare på tittelen din, så er det helt klart en fordel at han spruter dersom målet deres er å få kvinnen til å bli gravid hyppigere. Ellers har jeg ikke gjort meg opp noen spesifikk mening rundt dette med sprutende/ rennende orgasme. Dette er noe som generelt er avtennende for meg, uansett form, men utifra svarene ovenfor vil jeg tro kjæresten din nyter måten du fullfører på bedre nå.
Gjest Katten. Skrevet 22. juli 2011 #8 Skrevet 22. juli 2011 Dette er noe som generelt er avtennende for meg, uansett form, men utifra svarene ovenfor vil jeg tro kjæresten din nyter måten du fullfører på bedre nå. Hvorfor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå