Gå til innhold

Hvor får jeg tak i dyrefamiliene??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som husker de skjønne små dyrebamsene som fantes i lekebutikkene på 80-90 tallet? De fantes i mange ulike dyrearter; bjørn, katt, hund, kanin, elefant, rotte og sikkert mange flere. I hver dyreart var det en familie med foreldre og to barn, unntatt i bjørnefamilien, som hadde fem barn. I tillegg kunne man kjøpe masse utstyr, møbler, leker og klær. Jeg synes disse bamsene er mye mer sjarmerende enn dagens dukker "brats" og lignende! Er det noen som vet navn/ produsent på disse, slik at jeg kan søke etter dem på internett, og eventuelt få tak i dem i utlandet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ÅÅ:) husker dem ja:) Pleide å leke med sånne når jeg var liten.

Fant faktis noen når jeg hjalp mamma å rydde på loftet i sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dem også!

Har huset, og alle i Bjørnefamilien... Og så husker jeg at jeg har ett piggsvin eller to, og noen få andre som jeg ikke husker nå hva var.. Husker jeg syntes mange av dem var litt rare/stygge, så det var ikke alle jeg ville ha... Åååhhh.. Så koselig det var å leke med dem! *mimre-mimre*

Men hva de het husker jeg ikke, og jeg har ikke sett dem i lekebutikkene på MANGE år så jeg tviler på at du får tak i dem nå... Kan se om jeg finner noe navn/produsent neste helg når jeg skal hjem til foreldrene mine, hvis ingen andre finner ut av det før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Jeg vet!

Var det ikke Forest Family de het da?

Åhhh...har vært ørten ganger på loftet til barndomshjemmet for å finne de, men de er og blir søkk borte! :klø:

Har tenkt på de mange ganger, de er jo så nusselige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...