Chantique Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har Telenor kontant, og betaler 1 krone pr sms. Dette syns jeg er dyrt, så jeg vurderer å bytte til Chess kontant. Jeg bruker stort sett mobilen kun til å sende sms med, ringer svært sjelden med den. Men jeg lurer på om det vil lønne seg å bytte når de fleste jeg sender sms til også har Telenor kontant ? Eller har dette ingen betydning ? Vil gjerne høre erfaringer med Chess kontantkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Har Chess kontantkort da? Eller mener du Chess controll? Uansett så koster vel sms det samme uansett hvilket nettverk du sender dem til (og som chess-kunde har du normalt sett telenornettverk selv også, for den del) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 20. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2003 Har de ikke det ? jeg som var så sikker på jeg hadde hørt om det et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Her er oversikt over abonnementene deres: > https://secure.chess.no/index.php?c_=ViewPr...&m_=showAboForm Har selv Chess Connect og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. november 2003 #5 Del Skrevet 23. november 2003 Du får riktignok en regning på et gitt beløp, men du kan ringe for alt. Likt NetCom's youngTalk. Linken er fjernet, i henhold til våre regler. Fredagsbarn, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå