AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Hva ville du gjort om du så en bekjent foran deg på gata, og ringte ham opp på mobilen, og han uten å ha sett deg påsto at han var et helt annet sted? La oss si at han før du rekker be ham snu seg, sier at han er opptatt i et møte, er utenbys e.l.? Hadde du konfrontert ham? Og har du selv noen gang påstått at du er et annet sted for å unngå en person?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Tilleggsspørsmål: Hva ville du gjort om du så at han kikket på displayet og lot være å svare når han så hvem det var?
Gjest Tirkes Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Det der har hendt en gang. Jeg krysset gaten og smilte og vinktet til vedkommede mens vi fortsatt pratet på telefonen, og gikk forbi uten å si ett ord "ansikt-til-ansikt" og sa deretter "Ha det fint på XX, da!" på telefonen. Var nok mye mer pinlig for den det gjaldt enn for meg, og jeg hadde ingen grunn til å lage scene eller "konfrontere" på noe annet vis... 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Det der har hendt en gang. Jeg krysset gaten og smilte og vinktet til vedkommede mens vi fortsatt pratet på telefonen, og gikk forbi uten å si ett ord "ansikt-til-ansikt" og sa deretter "Ha det fint på XX, da!" på telefonen. Var nok mye mer pinlig for den det gjaldt enn for meg, og jeg hadde ingen grunn til å lage scene eller "konfrontere" på noe annet vis... Har han prøvd å forklare episoden i ettertid?
Gjest Tirkes Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Jepp. Men jeg måtte stoppe h*n, h*n sendte flere usammenhengende meldinger om at h*n hadde så mye og ordne og svevende ting i den stilen. Dagen etter ringte h*n og beklaget at h*n var så stressa pga en masse greier og senere fikk jeg en laang mail om hvordan h*n forsøkte å unngå noen og hadde brukt den unnskyldningen hele dagen og det kom automatisk, jeg måtte til slutt stoppe vedkommede og si at det er helt greit å ikke ville møte noen, det er helt greit med hvite løgner og det er ikke min sak hva h*n skulle den dagen. Plager ikke meg så veldig, men ansiktsutrykket når jeg gikk forbi var ganske priceless. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 Jeg ville fullført samtalen som om jeg trodde alt han sa. Så tråkket på og nådd ham igjen, og så lurt på hva som skjer.
Gjest Leonidene Skrevet 22. juli 2011 #8 Skrevet 22. juli 2011 Hadde sagt noe som at "den svarte jakka di var fin" eller "hvor kjøpte du de skoene?" :gjeiper: Evt spurt om hvorfor h*n løy, bedt h*n se bak seg eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå