Snuppa Skrevet 14. mai 2002 #1 Del Skrevet 14. mai 2002 Mens diskusjonene om vask av håndklær og sengetøy stadig når nye høyder, så er det kanskje nyttig å lese denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/dinside/2002/05/13...330647.html12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 14. mai 2002 #2 Del Skrevet 14. mai 2002 Godt, godt! Jeg blir nesten litt småfeministisk av å lese disse vasketrådene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 14. mai 2002 #3 Del Skrevet 14. mai 2002 Det var det jeg skrev i mitt innlegg, men det var vist jeg som var uhygenisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 14. mai 2002 #4 Del Skrevet 14. mai 2002 jeg kan innrømme at jeg og datteren min har allergi, men det kan jeg neppe tro at det kommer av å være ren! vi har allergi mot matvarer *kiwi *appelsin *abergin og noen andre! men disse mat allergiene våre, har gått i familien til mora mi i mange generasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. mai 2002 #5 Del Skrevet 14. mai 2002 Problemet er vel ikke at man selv eller huset er for rene, men at vi bruker for mye kjemikalier når vi sørger for at det blir det. Tenk etter hvor mange flasker dere har i dusjen og badeskapet. Tenk etter hvor mange forskjellige midler dere bruker for å holde klær og hus rene... Er det så rart at denne kjemikalie-coctailen ikke er helt bra for oss? Nå finnes det vaskeprodukter som gjør det mulig å få huset rent med nesten bare rent vann, noe som er bedre både for oss og for miljøet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. mai 2002 #6 Del Skrevet 14. mai 2002 Det er vel bevist at vi trenger bakterier for å ikke bli syke. Hvis vi lever i et miljø helt uten bakterier og plutselig blir utsatt for en blir vi syke. Selv har jeg aldri vært noen vaskefrik og overdriver hverken dusjing eller husvask. Har heller aldri vært syk. Blir ikke skikkelig forkjøla og det er ikke så mye som biter på meg. Tror dette har en sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå