amatøør Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Hei, Jeg har trålet nettet, men finner kun større seilbåter og båter som er til leie for arrangementer. Jeg ser for meg sporty seiling for et utdrikningslag med en "kaptein" og eventuelt en annen hjelper. vi er ca 8 stykker. Er det noen som vet hvor jeg kan forhøre meg om dette? Takker for hjelpen - dette forumet har hjulpet meg stort i planleggingen av dette utdrikningslaget, så jeg krysser fingrene for at dere allvitere har noen tips her også :-)
super-ida Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 hvis ikke det er veeeeldg viktig at det er siling vil jeg absolutt anbefale RIB-kjøring.... har brukt www.rib-adventure.no og "Jättenöyda" :D
amatøør Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2011 hvis ikke det er veeeeldg viktig at det er siling vil jeg absolutt anbefale RIB-kjøring.... har brukt www.rib-adventure.no og "Jättenöyda" :D Takk for svar! "Problemet" er at hun skal gifte seg uken etter, og jeg tar ikke risikoen med en brukket tann eller en blåveis (som jeg dessverre har hørt flere har fått). Så, jeg tenkte jeg at det kunne bli enten en koselig tur hvor vi drikker vin, eller hvis de andre er klare for det - litt sporty seiling :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå