cornflake_girl Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Snakket med en fyr om dette, at det ofte kan føles mer intimt å SE hverandre nakne enn å ha sex. Jeg er litt enig, egentlig. Snakker da altså om f.eks. ONS eller lignende Hva mener dere?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Synes det mest intime er kyssing. Kjærlig kyssing før eller etter sexen. Når jeg har ONS kysser jeg aldri den andre parten kjærlig, det føles feil og det føles veldig kjæreste aktig. Heftig klining derimot skjer hver gang. Men ja, jeg er enig i at det er mer intimt å se den andre parten naken enn selve sexen
Gjest anonym mann Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Det mest intime som jeg vet om, det er når dama di holder rundt deg lenge, på en måte som er mykt og varm, og viser at hun elsker deg uten å si noe, så du bli helt hard av det- og hun syns det er fint og blir glad. Det er det mest intime. Det er også det mest sårbare av situasjoner man kan komme i, siden da er man helt åpen og ærlig,med hvordan man reagerer. Det er ihvertfall min mening. Så jeg støtter de som sier det trenger ikke nødvendingvis være under sex, siden der kan man avlede oppmerksomheten på mange mulige måter over i noe man er trygg på. Så det er når man er mer sårbar, som blir mest intimt. Tror jeg
DevilInDisguise Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Så det er når man er mer sårbar, som blir mest intimt Veldig enig!! Noen vil nok føle seg mest sårbar når den andre ser deg naken, men alt kommer an på settingen og hva man selv opplever som mest personlig/intimt/sårbart.
cornflake_girl Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2011 Litt interessant å høre, egentlig... Jeg er jo enig med det dere skriver her. Lurer på hvorfor det egentlig er sånn? Jeg mener, man kan vel EGENTLIG ikke gjøre noe mer intimt enn å ha sex, rent fysisk. Jeg kysser f.eks. ikke ONS (bortsett fra fylla-klining, men aldri mens vi har sex eller etterpå.). Vet ikke helt hvorfor, det føles bare for "nært". Og det virker egentlig helt sprøtt... :gjeiper:
Gjest Cuntzilla Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har hørt det før, at menn har blitt sjarmert av at jeg tusler naken på badet om morgenen, skifter foran dem eller lager frokost i bare trusa. Det er ikke en stor intimitetserklæring fra min side da, jeg er bare relativt komfortabel naken. Men det er visst ikke så uvanlig at en mann kan ha sex med en kvinne og ta henne i alle stillinger og hull, men når hun skal reise seg fra senga om morgenen så dekker hun seg til eller kler på seg først, nærmest under dyna eller med ryggen til han. Er jo egentlig litt paradoksalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå