Gå til innhold

Kan jeg få spørre dere om hva dere mener om denne sofaen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min lenke

Jeg liker den så godt, men jeg har lest noen tråder her inne der mangen misliker sjeselong.. Blir litt usikker på om jeg er helt på bærtur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den var helt grei.

Skrevet

Syns den var fin jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns den så veldig behagelig ut :) og fin!

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke lagt merke til den, så helt ok..

Skrevet

Hadde ikke lagt merke til den, så helt ok..

Enig,den traff meg hverken på den enn eller andre måten så en helt grei sofa :) Kjøp den om du liker den,ts.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den virket fin og stor. Vil selv ha med sjeselong, men dog mindre. Dersom det er du har plass nok og den er god å sitte i så kjør på.

• Liker 1
Skrevet

Min lenke

Jeg liker den så godt, men jeg har lest noen tråder her inne der mangen misliker sjeselong.. Blir litt usikker på om jeg er helt på bærtur

Hvorfor spiller det noen rolle at andre mislike sjeselong? Bare lurer altså.

Jeg synes sofaen var veldig fin!

Skrevet

praktisk og familevennlig

Gjest Heloise
Skrevet

Pen å se på, men jeg trenger litt høyere rygg og liker ikke tøy-sofa. fargen var fæl etetr min smak. Men elelrs var den fin :fnise:

Skrevet

Synes den var helt grei. Jeg ville hatt en myk, god sofa - med et trekk man kan ta av og bytte. Virkelig. Ting blir skittent.

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Likte fasongen,men ikke fargen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha en annen farge :) Lys beige.

Vi har prøvesatt i den, og den er fantastisk god. Skikkelig komfortabel, med god plass til å sitte og ligge, og den rommer mye selvom den ikke tar stor plass "utenifra". Den er mindre enn hva bildet gir inntrykk av. Ryggputene er høye og gir god støtte, og armlenene er høye og faste, men likevel myke å lene seg til. Jeg liker stoffsofa bedre enn skinnsofa, syns skinnsofa er så "kaldt". Har en lys, klassisk stil.

Takk for alle tilbakemeldinger :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Min lenke

Syns den var fin jeg. Kunne tenkt meg en sånn en selv.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har den, eller en som er lik, ikke sikker på hvor jeg kjøpte den. Og jeg liker den kjempegodt. Den er superbehagelig og står ikke ut i et rom.

MEN for guds skyld sjekk om trekket på putene kan taes av og vaskes, den kan den ikke på min og det er et helv*** når man søler noe i sofaen eller bikkja spyr i den!

Skrevet

Jeg likte den og kommer vel til å kjøpe noe tilsvarende selv når vi bytter sofa. Dog i en annen farge, vel å merke... Lys beige høres fint ut. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det går desverre ikke an å ta av trekkene på den :( Det har jeg ikke tenkt på før. Da får vi vurdere det litt, tror jeg. Vi har ingen barn da, men man kan jo være uheldig likevel.

ts

Skrevet

Det går desverre ikke an å ta av trekkene på den :( Det har jeg ikke tenkt på før. Da får vi vurdere det litt, tror jeg. Vi har ingen barn da, men man kan jo være uheldig likevel.

ts

Min mor har en stoffsofa som det ikke går an å ta trekket av på, men det har ikke gått utover sofaen selv etter mange år og den er bare blitt vanlig støvsuget.(barn som skal spise is eller sjokoladekake må sitte ved spisebordet).

Jeg har nettopp kjøpt ny sofa i skinn selv om jeg var skeptisk, men det er en italiensk designet sofa og ekte lær og man blir ikke klam selv om det er varmt.

Så på noen stoffsofaer, men er veldig nøye med at stoffet skal føles behagelig mot huden. Hvis den er god å sitte i, synes jeg sofaen er ok og kan gli inn i de fleste stuer. Men planlegger dere barn, ville jeg kanskje valgt en sofa med et trekk som kan vaskes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...