gleder meg! Skrevet 26. november 2003 #21 Skrevet 26. november 2003 Ville bare fortelle at jeg skrev snakkedikt til bryllupsdagen vår, sa først litt til min kjære så takket jeg mine foreldre og søsken og deretter tilbake til mannen min! Jeg er fra Oslo men min mann er trønder. Så det jeg holdt til min kjære var på trøndersk og resten på norsk! Ble suksess! Og jeg holdt en personlig tale, men selvsagt ikke intim!
Gjest Tex Skrevet 26. november 2003 #22 Skrevet 26. november 2003 Så det jeg holdt til min kjære var på trøndersk' date=' og resten på norsk! [/quote'] Hva er forskjellen på trøndersk og norsk....??? :o
gleder meg! Skrevet 27. november 2003 #23 Skrevet 27. november 2003 på dialekt og bokmål da, er fra Oslo.....
Isiselin Skrevet 27. november 2003 #24 Skrevet 27. november 2003 Så du som er fra Oslo snakker ikke dialekt da? Ikke osloenser? Ingen snakker bokmål. Bokmål er et skriftelig språk i likhet med nynorsk som heller ingen snakker. Men nå flisespikker jeg igjen... Hysje på meg!
frosken Skrevet 27. november 2003 #25 Skrevet 27. november 2003 man snakker ikke bokmål, men en eller annen østlandsdialekt selv om man bor i hovedstaden... Bokmål er et skriftspråk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå