Gå til innhold

Toppløs ved tursti

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg gikk tur i et ganske populært turområde i dag så jeg ei toppløs dame som satt rett ved siden av turstien. Hun satt i bare trusa, med puppene rett mot veien. Her går det jo mange barn, voksne og eldre mennesker iløpet av en dag. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det, føler egentlig at jeg ikke hadde så veldig lyst til å se dette mennesket i bare trusa.. Hun var rimelig overvektig også stakkar.

Hva hadde dere syns om dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ledd litt og gått videre.

• Liker 1
Skrevet

Ja, utsikten fra leiligheta mi er rett mot en barnehage, og ved siden av barnehagen er en park. I denne parken ligger det en del toppløse damer om sommeren. Synes det er litt ekkelt for å være helt ærlig..

Gjest Consensio
Skrevet

Om du ikke vil se på henne så lar du være å se på henne ;)

Jeg hadde nok ikke reagert i det hele tatt. Hun satt vel og nøt sola da

AnonymBruker
Skrevet

Men hva om det var en mann som satt truseløs da?

-På en måte er det en form for blotting, man skal ikke trykke brystene sine opp i ansiktet på folk som ikke ønsker det. Det var en veldig unaturlig plass å sitte toppløs.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo sommer! Syns det er helt greit med et par pupper i sola jeg :)

Syns kanskje ikke det var så kult da jeg jogget en tur i skogen her om dagen, og en eldre mann sto midt i vegen og tisset rett mot meg.

Skrevet

Men hva om det var en mann som satt truseløs da?

-På en måte er det en form for blotting, man skal ikke trykke brystene sine opp i ansiktet på folk som ikke ønsker det. Det var en veldig unaturlig plass å sitte toppløs.

Tiss og pupper er da ikke det samme?

Mannepupper ser man jo overalt og det er jo helt greit.

• Liker 2
Skrevet

Litt merkelig, etter min mening.

Jeg soler meg gjerne toppløs, men ikke rett ved en tursti.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det ville ikke plaget meg hvis hun ikke løp rundt og viftet med puppen, men holdt seg i ro der hun satt. Minner meg om en rar syk drøm i natt. Drømte om en badestrand med mange damer som var toppløse og brystvortene var helt forskellige, noen så ut som blomster, noen som plugger til et ikeaskap, med harde kanter som en blomst fra en ørkenkaktus... I drømmen hadde jeg virkelig rare bryster siden de ikke så annerledes ut enn irl.

Vet ikke hvorfor jeg drømte om det, er vanskelig å tolke den siden jeg ikke har vært på stranda i det siste. :fnise:

Tror ikke barn tar skade av å se litt nakenhet, tror det motsatte kan være mer skadelig.

Endret av Alvina
Skrevet

Jeg har en venn som ble nektet å komme inn på en utecafe pga at han var toppløs. Han måtte pent gå hjem og ta på seg t-skjorta, så det er ikke bare lett å være mann. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg egentlig helt enig i. Men så tenker jeg; Hva om en dame gikk rundt med en frakk på seg og når hun såg folk så åpnet hun den og viste brystene sine. På samme måte som menn viser penis når de blotter seg. Da ville hun jo mest sannsynlig bli hanket inn av politiet. Eller hva om hun gikk toppløs på et handlesenter?

For meg handler det litt om settingen. Det er helt i orden å være toppløs på strender osv. Men å sitte på en stein slik ved siden av en tursti synes jeg er rart og synes det vitner om for lite bluferdighet. Det hadde vært noe annet om hun satte seg litt utenfor stien slik at folk ikke trengte å få det rett i fleisen når de gikk på stien.

Det samme gjelder det eksempelet som Miki skriver om; at de soler seg toppløs er i utgangspunktet greit, men ikke når det er like ved siden av en barnehage. Det bør de ta hensyn til. Det handler litt om tid og sted, rett og slett.

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet

jeg ser egentlig ikke problemet. kropp er da det mest naturlige i verden.

Skrevet

Det er jeg egentlig helt enig i. Men så tenker jeg; Hva om en dame gikk rundt med en frakk på seg og når hun såg folk så åpnet hun den og viste brystene sine. På samme måte som menn viser penis når de blotter seg. Da ville hun jo mest sannsynlig bli hanket inn av politiet. Eller hva om hun gikk toppløs på et handlesenter?

For meg handler det litt om settingen. Det er helt i orden å være toppløs på strender osv. Men å sitte på en stein slik ved siden av en tursti synes jeg er rart og synes det vitner om for lite bluferdighet. Det hadde vært noe annet om hun satte seg litt utenfor stien slik at folk ikke trengte å få det rett i fleisen når de gikk på stien.

Det samme gjelder det eksempelet som Miki skriver om; at de soler seg toppløs er i utgangspunktet greit, men ikke når det er like ved siden av en barnehage. Det bør de ta hensyn til. Det handler litt om tid og sted, rett og slett.

Hva hvis hun stod aktmodell for en anerkjent kunstner?

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis hun stod aktmodell for en anerkjent kunstner?

På turstien?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også vært toppløs ved en tursti. Det var bare en gammel mann som så det, og han smilte og sa det så kaldt ut.

Jeg var høygravid og satt oppe i et tre, i noen greier som strakk seg ut over isen på en innsjø. Det ble kule bilder hvertfall.

Jeg syns pupper er greit stort sett over alt. Inne i butikker osv, passer det ikke helt, men ute i naturen hadde ikke jeg reagert spesielt mye.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, pupper er farlig og barn kan bli skadet for livet av å se dem.

Men av likevel så stapper vi dem inn i munnen på små babyer.

Skjønne det den som kan.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

..og problemet er?

Hvis du kke lker det du ser så får du se en annen vei. Jeg har heller aldri hørt om barn som ha tatt skade av å se nakne kvnnebryster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...