AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Jeg og mannen min tenker å få oss vaskehjelp. Hvor ofte kommer vaskehjelpa? 1 gang i uka, 2 ganger i måneden? Og hva gjør h*n? Rydde må vi gjøre selv, og vaske klær. Men ellers.. Er det bare gulvvask, eller er det vanslig at de gjør mer enn det?
Sofiemor Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Det er jo opp til deg og vaskehjelpen, hvor ofte h*n skal komme. Min bror har vaskehjelp èn dag i uken. Da støvsuger hun og vasker gulver. Støvtørking blir gjort annenhver uke.
Klematis Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Vår kommer hver uke. Vasker bad og kjøkken hver uke, resten av rommmene i første etasje ene uka og andre etasje andre uka. Kunne sikkert komt litt sjeldnere, men kjøkkenet og badet er fint å få tatt så ofte siden vi har barn. Hun støvsuger, vasker gulv, tørker støv, vasker av bordene, vasker kjøkkenbenker og baderomsinnredning og det ser ut til at hun tar flekker på innvendige glass i dører og speil dersom hun ser noen.
Casall Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Det bestemmer dere sammen med vaskehjelpen. H*n skal jo gjøre det dere ønsker, og hvor ofte dere ønsker. 1
smilejenta78 Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 hvor mye koster det å ha privat vaskehjelp i disse dager? Jeg har vask fra det offentlige fordi jeg er syk. Da har jeg hjelp hver 14 dag. De bytter sengetøy, støvsuger, vasker gulv, tørker støv og bad. Det er endel rydding før hun kommer bestandig, men innsett at det er greit å få en slik ryddings iblandt.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Glemte å spørre om hvor mye dere betaler!? TS.
Klematis Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Vi betaler 120 kr timer, hun bruker 2 timer hver uke.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 hvor mye koster det å ha privat vaskehjelp i disse dager? Jeg har vask fra det offentlige fordi jeg er syk. Da har jeg hjelp hver 14 dag. De bytter sengetøy, støvsuger, vasker gulv, tørker støv og bad. Det er endel rydding før hun kommer bestandig, men innsett at det er greit å få en slik ryddings iblandt. Bor i oslo og betaler 600 kroner. Det tar cirka 3 timer og innebærer støvsuging, vask av gulv, støvtørking, bad/wc/dusj. Vindusvask vil hun ikke ta fordi hun har slitasje i skulderen, men det tar mannen her i huset seg av. Hun kommer hver 14.dag og vi betaler svart. Kjøkkenbenker tar vi selvsagt selv, men hun går over lister, dører og skap etter behov uten at vi har laget noen avtale om det. Det er en voksen dame som er pålitelig og som har egne nøkler og som gjør jobben når vi selv er på jobb. Noen uker bytter vi hvis vi eller hun skal på ferie. Hun er pensjonist og ble anbefalt henne av en kollega.
Mariehønen Skrevet 21. juli 2011 #9 Skrevet 21. juli 2011 Vi betaler 1200 kr per gang, det tar 1,5 time og de er to stk som kommer. De støvsuger, vasker gulv og tørker støv.
Sofiemor Skrevet 22. juli 2011 #10 Skrevet 22. juli 2011 Vi betaler 1200 kr per gang, det tar 1,5 time og de er to stk som kommer. De støvsuger, vasker gulv og tørker støv. 1200?? 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #11 Skrevet 22. juli 2011 Hver 14. dag. Hun skifter på sengen, tørker støv, vasker badet grundig, støvsuger og vasker gulvene, og setter på vaskemaskin med sengetøyet før hun går. Ett par ganger i året vasker hun også vinduer. Det tar rundt 3 timer, og jeg betaler 500 kroner per gang.
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. juli 2011 #12 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har nå mens bekkenløsningen er i gang. Han vasker gulv, støvsuger og tørker støv. Og selvsagt badet, altså. Betaler 150 i timen.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #14 Skrevet 27. juli 2011 Vi har et 3. etg. hus på ca 300kvm. Har vaskehjelp en gang i uken som vasker gulv, støvsuger og tørker støv. Bruker 5 timer. For dette betaler vi 500,- (svart).
Cookiemonster Skrevet 27. juli 2011 #15 Skrevet 27. juli 2011 Jeg betaler 120 pr time, og hun er her 2 ganger pr mnd. Støvsuger, støvtørk, vask av lister og gulv, dusj og bad, skifter på sengen osv.. Dersom jeg ønsker det stryker hun klær også. Jeg er strålende fornøyd :-)
soprano17 Skrevet 27. mars 2012 #16 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Innlegg slettet ihht til KG's regler om annonsering. Sophie-Ann, mod Endret 27. mars 2012 av Sophie-Ann
Aldrisur Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Sitering slettet. Sophie-Ann, mod Endret 27. mars 2012 av Sophie-Ann
Fanta Exotic Skrevet 27. mars 2012 #20 Skrevet 27. mars 2012 Vi hadde vaskehjelp da jeg bodde hjemme hos Mamma før. Hun støvsugde, vasket gulv, kjøkken, bad, tørket støv, og fikk som regel en ekstra oppgave hver gang. Feks vaske vinduer, vaske ovnen osv. Kom hver eller annenhver uke. Vi måtte rydde først. Aner ikke hvor mye vi betalte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå