Gå til innhold

er jeg vid, eller han liten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er i et forhold som er fantastisk på mange måter. forholdet er ganske nytt enda, bare et par mnder gammelt, men jeg tror nok det blir oss for alltid.

før han har jeg vært med 3 gutter (jeg er 24 år gammel) alle har vært ganske godt utstyrt, og jeg har alltid fått høre jeg er trang. ikke nødvendigvis på en positiv måte. eksen (samboer over 4 år) var 19 cm lang og 14 cm tykk og vi hadde store problemer med å få til vanlig penetrering. måtte myyyye oppvarming til før det gikk ann, og da var det fortsatt ganske vondt for meg.

min nåværende er mindre enn de andre jeg har vært med, 12 cm lang og 11 cm omkrets. jeg kjenner ikke like mye som med de tidligere, men tror (trodde?) vi hadde et godt sexliv fordi. men så en gang vi holdt på, prøvde å ligge på siden med han bak meg. vanskelig siden han er litt i korteste laget, men så spurte han pluttselig.. er den inne nå? trodde jeg skulle dø. den var det. men han merket tydeligvis ikke mye. han har vært med 19 jenter før meg, så da må jeg være monstervid eller?

åååh, er så usikker her jeg sitter.

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet

er i et forhold som er fantastisk på mange måter. forholdet er ganske nytt enda, bare et par mnder gammelt, men jeg tror nok det blir oss for alltid.

før han har jeg vært med 3 gutter (jeg er 24 år gammel) alle har vært ganske godt utstyrt, og jeg har alltid fått høre jeg er trang. ikke nødvendigvis på en positiv måte. eksen (samboer over 4 år) var 19 cm lang og 14 cm tykk og vi hadde store problemer med å få til vanlig penetrering. måtte myyyye oppvarming til før det gikk ann, og da var det fortsatt ganske vondt for meg.

min nåværende er mindre enn de andre jeg har vært med, 12 cm lang og 11 cm omkrets. jeg kjenner ikke like mye som med de tidligere, men tror (trodde?) vi hadde et godt sexliv fordi. men så en gang vi holdt på, prøvde å ligge på siden med han bak meg. vanskelig siden han er litt i korteste laget, men så spurte han pluttselig.. er den inne nå? trodde jeg skulle dø. den var det. men han merket tydeligvis ikke mye. han har vært med 19 jenter før meg, så da må jeg være monstervid eller?

åååh, er så usikker her jeg sitter.

Spørsmålet bør vell heller være : Har han så lite følsomhet og nerver i pikken sin , at han virkelig ikke klarer å føle at han er inni skjeden din ? Er det virkelig mulig at menn har så lite følsomhet i penis , at de ikke klarer å kjenne dette selv og må spørre dama -

Er den inni nå ?

Er dette spøk eller alvor TS ? Hvis du klarte å kjenne at han var inni deg . Burde jo han også klare å kjenne om han er det eller ikke ?

Her bør menn svare ...kunn de vet hva de føler når de stikker pikken inn .. .

Skrevet

Kan nok være at han har litt lite følsomhet ja, men det er jo også begges ansvar å gjøre noe med det. Hun tar knipeøvelser, han kan f. eks bruke en penisring, kanskje med penispumpe før ringen tas på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet bør vell heller være : Har han så lite følsomhet og nerver i pikken sin , at han virkelig ikke klarer å føle at han er inni skjeden din ? Er det virkelig mulig at menn har så lite følsomhet i penis , at de ikke klarer å kjenne dette selv og må spørre dama -

Er den inni nå ?

Er dette spøk eller alvor TS ? Hvis du klarte å kjenne at han var inni deg . Burde jo han også klare å kjenne om han er det eller ikke ?

Her bør menn svare ...kunn de vet hva de føler når de stikker pikken inn .. .

det er desverre dønn seriøst.. jeg kjenner den godt, men han gjorde tydeligvis ikke det.. Når vi først ble sammen begynte jeg med knipeøvelser, og har gjort de hver eneste dag. har ikke gjort det tidligere, da "problemet" var omvendt.

jeg vet vi bør snakke om det, og vi skal det neste gang vi treffes. jeg bare.. blergh. føler meg litt sånn... usikker nå.

AnonymBruker
Skrevet

Velger å være anonym her, siden det er såpass privat tema.

Jeg har hatt en håndfull partnere før min kjæreste, og alle har enten vært veldig store eller litt over "normalen". Kjæresten min er under normalen i str.

Første gang ble jeg kjempe lei meg fordi jeg trodde jeg var for vid og han for liten. Men nå etter et par år sammen så kjenner jeg mye mer og han kommer mye fortere. Han kom aldri sammen med eksen sin.

Så jeg vet ikke hvordan det blir for deg, men for meg har det i hvertfall blitt mye bedre. Akkurat som vi har "gått hverandre inn" på en måte, hvis du skjønner.

• Liker 1
Skrevet

Den stillingen der kan gjøre det vanskelig selv for en kar med over gjennomsnittet å vite om han er inni. Ikke nødvendigvis fordi han har lite følelse i penis, men rett og slett fordi det kan være vanskelig å skille mellom klamme lår/rumpe og vagina. Ikke kan man se om man er inni heller... Min partner som har over gjennomsnittet får såvidt inn halve penisen i den stilingen du snakker om (nå skal det nevnes at jeg har en ganske stor rumpe som begrenser hvor nærme han kan komme også).

Du er nok ikke vid, kjære deg. Forsøk å ta det med litt humor neste gang, og husk på at selv om penis er følsom så er det ikke snakk om fingre som kan kjenne rundt omkring for å finne ut hva man egentlig har foran seg :)

Skrevet

Når det er størrelsesforskjeller, må man bare innse at ikke alle stillinger passer. Dere har det tydeligvis bra i andre stillinger, så da er det kanskje ikke noe særlig stort problem? I stedet for å ha fokus på hvem sin feil dette er, må man heller ta det som en utfordring og jobbe sammen for å ha det bra. Knipeøvelser for deg og trening av pc-muskelen for ham, er noen verktøy dere kan benytte.

Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Når man er godt i gang og penis er fuktig/godt oppvarmet (følsomheten blir automatisk litt redusert etter mye stimuli) - så kan det være vanskelig å skille fuktig og trange varme lår kontra en fuktig og trang varm vagina.

Edit: om det faktisk er størrelsesforskjellen som gjelder, hør på Stefan :)

Endret av Katten.
Gjest gjest
Skrevet

ingen som reagerer på omkretsen av de penisene ts beskriver ????

Gjest Katten.
Skrevet

Hva med dem? 14 og 11 cm omkrets er jo høvelig normalt, selv om den første er i det større laget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk for alle svar. spesielt til deg som sa at det "gikk seg til" og at dere har det fint nå. det gir meg litt håp :) jeg er fantastisk glad i denne gutten, og ja, jeg synes vi har det godt i andre stillinger. spørsmålet gjorde bare at jeg begynte å tenke på om han aldri følte noe.. og da ble ting litt sårt.

jeg gjør knipeøvelser hver eneste dag, håper at dette vil hjelpe han å føle mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...