AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Sitter med kyssesyken nå, og en i kollektivet begynner å skrike etter meg fordi jeg ikke har ryddet opp. (Sover 20 timer om dagen og spiser nesten ikke, så det blir litt vanskelig å rydde da.) Nå, hadde idioten vert en nordmann så hadde jeg bedt han om å dra til helvette, for hele resten av året har det vert jeg som har ryddet kjøkkenet minst 40-50% av de gangene det har blitt ryddet og vasket skikkelig, samt tatt oppvaskmaskinen\søpla 80% av tiden. Det bor til envær tid mellom 5 og 8 i kollektivet og de tallene der er ikke tull en gang. Problemet er at når jeg sier dette til ham, så skjønner han det ikke. Ikke på norsk, ikke på engelsk. Og tyr i stedet til trusler "Hvis du vil sloss så sloss jeg gjerne" og liknende. En annen gang jeg slet med en utlending var det arbeidsgiveren min, klarte ikke å kommunisere med de ansatte eller forstå dem og hele arbeidsmiljøet med 30-40 personer ble dritsurt på grunn av ham. Folk sluttet i hytt og pine. Og tok du det direkte opp med ham ble han truende. Så hadde du den gangen da jeg kommer litt på kant med skiftlederen fordi han gir meg beskjed om å gjøre flere ting enn jeg faktisk har muligheten til innen det gitte tidsrommet. Igjen så ender det opp med at det er hakket før slosskamp og jeg slutter på dagen. Alt dette er ting som har skjedd etter at jeg ble 18 år gammel og i samme tidsrom har jeg på ingen som helst tidspunkt hatt ett eneste problem med en nordmann noensinne. Jeg begynner rett å slett å bli rasist, jeg vil ikke verken bo eller jobbe med utlendinger som ikke snakker godt norsk og har en vestlig bakgrunn i fremtiden. Det blir fan i meg bare trøbbel av det gang på gang! Eller skal jeg begynne å trene igjen, denge dem opp der de står?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Eller skal jeg begynne å trene igjen, denge dem opp der de står? Fristende tanke, men da får du bare hans 1001 innavlede fettere på nakken. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Haha. Wow. Du ser ut til å ha vært maks uheldig. De menneskene høres ikke helt gode ut, om de spør om "du vil slåss" bare man starter en diskusjon (med mindre du bare forteller en side av saken, og unnlater å nevne at du også hadde en fiendtlig tone). Språkproblemer eller ei, er ganske drastisk å måtte yppe til slåsskamp. Merkelige folk. However, håper du får det bedre i fremtidige jobber! :D
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Haha. Wow. Du ser ut til å ha vært maks uheldig. De menneskene høres ikke helt gode ut, om de spør om "du vil slåss" bare man starter en diskusjon (med mindre du bare forteller en side av saken, og unnlater å nevne at du også hadde en fiendtlig tone). Språkproblemer eller ei, er ganske drastisk å måtte yppe til slåsskamp. Merkelige folk. However, håper du får det bedre i fremtidige jobber! :D
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Relax. Alt ordner seg når du bare får startet opp den MC-KKKlubben.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Haha. Wow. Du ser ut til å ha vært maks uheldig. De menneskene høres ikke helt gode ut, om de spør om "du vil slåss" bare man starter en diskusjon (med mindre du bare forteller en side av saken, og unnlater å nevne at du også hadde en fiendtlig tone). Språkproblemer eller ei, er ganske drastisk å måtte yppe til slåsskamp. Merkelige folk. However, håper du får det bedre i fremtidige jobber! :D Eller så er det det at jeg faktisk setter meg selv i posisjoner som krever respekt. Feks han som sier i fra når ting ikke er godt nok, når det må ryddes opp, når folk er helt på trynet og liknende. Og det eneste utlendingene respekterer er fysiske trusler..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå