Gjest Adriane Skrevet 25. september 2011 #21 Skrevet 25. september 2011 (endret) Krabi, Thailand Barfotbryllup på stranda på ei lita øy <3 Spør meg gjerne viss det er noko du lurer på "Krabispesialisten",som er drevet av norske Ingeborg, ordnar alt det praktiske Og dei er kjempeflinke <3 ÅÅåå, det høres veldig fint ut! Men jeg er redd det blir for lang flytur for barnet vårt som da er 3,5 år... Endret 25. september 2011 av Adriane
Samulita Skrevet 25. september 2011 #22 Skrevet 25. september 2011 (endret) Ser at dere ikke vil ha ambassade, men prismessig er det nok det lureste dere kan gjøre hvis dere absolutt vil gjøre det i utlandet. Vi ville heller ikke gjøre det på et "kontor", men fant ut at tanken på bryllup i Italia var for fristende! Så da har vi booket ambassaden i Roma Men den bookes opp veldig tidlig, så det er i tilfelle noe dere må bestemme dere for snarest. Når man gifter seg på ambassaden slipper man også den lange papirmølla, noe som er et veldig stort pluss! Endret 25. september 2011 av Samulita
Gjest Adriane Skrevet 25. september 2011 #23 Skrevet 25. september 2011 Ser at dere ikke vil ha ambassade, men prismessig er det nok det lureste dere kan gjøre hvis dere absolutt vil gjøre det i utlandet. Vi ville heller ikke gjøre det på et "kontor", men fant ut at tanken på bryllup i Italia var for fristende! Så da har vi booket ambassaden i Roma Men den bookes opp veldig tidlig, så det er i tilfelle noe dere må bestemme dere for snarest. Når man gifter seg på ambassaden slipper man også den lange papirmølla, noe som er et veldig stort pluss! Det er vel mer at vi ikke vil gifte oss i selve Roma, enn at vi ikke vil gifte oss i ambassade Og det igjen handler mest om at min elskede ikke er så veldig glad i store folkemengder - noe som ikke er veldig lett å unngå i Roma, hehe Men... kanskje jeg klarer å overbevise ham?!
Samulita Skrevet 25. september 2011 #24 Skrevet 25. september 2011 Det er vel mer at vi ikke vil gifte oss i selve Roma, enn at vi ikke vil gifte oss i ambassade Og det igjen handler mest om at min elskede ikke er så veldig glad i store folkemengder - noe som ikke er veldig lett å unngå i Roma, hehe Men... kanskje jeg klarer å overbevise ham?! Ah, da skjønner jeg! Litt samme greia her. Samboeren min ville gifte seg på en strand, men når det viste seg at det ville koste oss skjorta og litt til ble han med ett mer samarbeidsvillig
Gjest Adriane Skrevet 26. september 2011 #25 Skrevet 26. september 2011 Ah, da skjønner jeg! Litt samme greia her. Samboeren min ville gifte seg på en strand, men når det viste seg at det ville koste oss skjorta og litt til ble han med ett mer samarbeidsvillig Hehe, ja det pleier hjelpe på det. Da jeg fortalte min forlovede at det fort kan bli ganske dyrt med det vi først hadde tenkt, mente han at vi evt kan låne penger, hehe. Men det syns jeg blir litt feil; har ikke lyst til å bli sittende med gjeld etter bryllupet liksom. Så vi får nå se da, hva det blir til etterhvert :-)
Samulita Skrevet 26. september 2011 #26 Skrevet 26. september 2011 Hehe, ja det pleier hjelpe på det. Da jeg fortalte min forlovede at det fort kan bli ganske dyrt med det vi først hadde tenkt, mente han at vi evt kan låne penger, hehe. Men det syns jeg blir litt feil; har ikke lyst til å bli sittende med gjeld etter bryllupet liksom. Så vi får nå se da, hva det blir til etterhvert :-) Som jeg sa til samboeren min: Kan vi ikke la være å "gifte oss ihjel?" Det viktigste er at vi blir gift, og at alle, inkludert oss selv, har en fantastisk dag
Gjest Adriane Skrevet 26. september 2011 #27 Skrevet 26. september 2011 Som jeg sa til samboeren min: Kan vi ikke la være å "gifte oss ihjel?" Det viktigste er at vi blir gift, og at alle, inkludert oss selv, har en fantastisk dag Fullstendig enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå