TuridS Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg lagde nettopp en linsesuppe til meg moren min og min mormor, men ingen klarte spise særlig mye av den da ild begynte komme ut av neser og ører her. Går det an å redde den til imorgen? Kan jeg gjøre noe for å gjøre den mildere? Jeg puttet litt creme fraiche ppi men hadde ikke mye så det hjalp lite. Noen tips??
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Fløte. Eller du kan servere matyoghurt ved siden av, eller rømme, eller creme fraiche.
Fanta Exotic Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Melkeprodukter pleier jo å døyve sterkheten litt....Mitt eneste råd blir vel å bare kjøre på med mer.
TuridS Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2011 ok da prøver jeg med fløte imorgen, fy flate den brant :S
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Hva med å lage en ny, ukrydret porsjon (like stor eller større som den du laget i dag) og så blande dem? Det dere ikke spiser opp kan du jo fryse ned 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå