Gjest gjesten Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg er en jente på 17 år. Jeg har ofte urinveisinfeksjon, jeg tar tranebær som forebyggende. For en uke siden merket jeg at det var vondt å tisse, serlig når jeg nesten er ferdig å tisse. Jeg gikk til legen med en urinprøve. De sa jeg hadde urinveisinfeksjon. Jeg fikk antibiotika som jeg skulle ta 2 tabletter 3 ganger daglig i 3 dager. Jeg gjorde det og ble bra, men nå har symptomene kommet tilbake igjen, og det er enda vondere denne gangen! Jeg må tisse hele tiden og klarer ikke å holde meg. Det er 3 dager siden jeg var ferdig med antibiotika kuren. Hva kan det være? Er det urinveisinfeksjon nå igjen? Må jeg ha større dose antibiotika?
hufsa! Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Heia,ja du må ha ny kur,gjerne ett annet merk.Jeg har fått Selecsid troe jeg det heter, men for meg tar de ikke bakteriene så nå har jeg lørt og får noe sterkere med en gang.Kom deg til legen igjen for det er jo grisevondt.
Gjest gjesten Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Takk for svar får komme meg på legevakten nå da og håpe på at de tar knekken på denne driten nå! hehe
Gjest Kaja Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Jeg bruker et produkt som heter Colifri d-mannose mot urinveisinfeksjon. Jeg gikk over til det, da ikke tranebærkapsler og juice funket særlig godt for min del. Siden er www.colifri.no God bedring.
Gjest Tequiila90 Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Kanskje du har fått nyre og bekkenbetenelse? Det er en slags videreutvikling av en urinveisinnfeksjon bare mye vondere.. Men ja ta deg en tur til legen for det forsvinner ikke. Legen min nevte også at det er vanlig at innfeksjonen "blusser" opp igjen etter at man har sluttet på antibioktikaen så det kan jo være det som har skjedd? Lykke til!
Gjest Nille Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg bruker et produkt som heter Colifri d-mannose mot urinveisinfeksjon. Jeg gikk over til det, da ikke tranebærkapsler og juice funket særlig godt for min del. Siden er www.colifri.no God bedring. Takker for tipset Kaja! Jeg har gått over til dette produktet nå og får mye bedre hjelp på det enn jeg fikk på tranebær. Første gangen jeg bestilte var i sommer, men det var så vondt mens jeg ventet på bestillingen at jeg måtte ta antibiotika jeg hadde liggende. Neste gang jeg fikk det nå i høst så begynte jeg samme kveld jeg begynte å få smerter. Allerede neste kveld var det nesten helt bort, og dagen etter helt borte. Tok det i et par dager til for å være sikker, men jeg er så glad for at det endelig har kommet et naturlig alternativ som virkelig fungerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå