Gjest Toooolsen Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Sitter her i mørket med min ipad og får ikke sove! Hodet er for fullt for tia, så den lille bagatell om at jeg skal opp halv 7 imorra blir dytta til side. Det er mange grunner til at hodet er fullt. Og i dag kom nok en gang tante rød på besøk. Det er nå 14 mnd siden jeg hev p pillene i søpla, og hadde virkelig trua på at jeg kom til å gå rundt med barnevogn denne sommeren. Men, ting har en tendens til å ikke gå min vei for tia. Ble relativt frustrert idag siden jeg følte litt på meg at det kan ha klaffa denne gangen. Bestemte meg for å plukke opp telefonen og ringe legen. Sommerstengt. Hipp hurra! Føler jeg trenger å prate med noen i samme situasjon. Dele min frustrasjon. Men alle mine venninner har barn, eller skal ha. Så en slik venn må jeg nok lete etter!
Selma_ Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Det er nok mange her inne som har det som deg, og som skjønner hvordan du har det nå.. Jeg har ingen erfaringer å dele, så jeg skriver bare for å gi deg en klem, og ønske lykke til med prøvingen videre! Går straks i gang med prøvingen selv, og som deg tenker jeg jo at jeg i løpet av neste år har en liten en.. Men mye kan skje, og mange sliter med å få det til å klaffe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå