AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Har en liten niese som skal døpes nå veldig snart. Jeg skal i tillegg være fadder til denne lille jenta, og lurer derfor på hva som er vanlig å gi. Jeg vil gi noe som hun kan ha nytte av resten av livet og som er spesielt, originalt og særegent. Noen som har noen gode tips å komme med?
Gjest imli Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Smykker? Barnebibel, eller andre bøker, som fine sang- eller eventyrbøker? Barnebestikk, kopp/skål/tallerken?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Et frukttre i potte? Obos/Bob/vestbo eller annet bolibyggerlag-medlemskap.
cardi Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 hva med et fint smykkeskrin? det er jo noe man har glede av hele livet...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Mange gode forslag! Jeg likte spesielt godt frukttreet Hva er prisen på et slikt tre?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Mange gode forslag! Jeg likte spesielt godt frukttreet Hva er prisen på et slikt tre? Mener eple/plommetre koster rundt en 500/600 kr på plantasjen. Men om du kan ha de i potte er jeg ikke sikker på. Min mann som er hageentusiasten. Du må neste spørre. Vi kjøpte for noen år siden et lite epletre i potte til vår nieses 3 års dag sammen med en barnebok om trær/hagearbeid/innhøsting noe sånt. Hun var alltid så fasinert av de vi hadde i hagen. Hun har hatt stor glede av det i mange år. SÅ gøy når det kommer epler på hennes eget tre. Og etterhvert har det blitt en tradisjon at hun (les moren) lager eplekake av høstens første epler og kommer innom til oss med den
Gjest pysepusen Skrevet 19. juli 2011 #7 Skrevet 19. juli 2011 Sønnen vår fikk meldlemsskap i Turistforeningen Den gaven likte vi veldig godt
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #8 Skrevet 20. juli 2011 Medlemskap i Turistforeningen virket som et veldig bra forslag, men tror nok ikke det passer til min lille niese. Foreldrene er ikke spesielt friluftsmennesker. Det hørtes utrolig fint ut med et epletre, det skal jammen vurderes sterkt! Kan nok tenke meg at det blir stor stas når det kommer epler, ja Tusen takk for mange flotte tips! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå