Surriball Skrevet 10. mai 2013 #681 Del Skrevet 10. mai 2013 Lykke til med innspurten, Campanula! Tenk, om noen få dager er du ferdig Master of Science/Technology/Humanities/ringrundtdetsompasser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. mai 2013 #682 Del Skrevet 10. mai 2013 Lykke til med innspurten! Snaaart klar, tenk paa det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mai 2013 #683 Del Skrevet 10. mai 2013 Lykke til med innspurten dere som er der! Litt spent på hvordan det føles for andre å levere. Trodde jeg skulle være glad og fornøyd, men følte mer lettelse og tomhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. mai 2013 #684 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg leverte i dag - og det er bare en følelse av tomhet og likegyldighet. Ingen "Å gud, jeg er ferdig!!"... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campanula Skrevet 10. mai 2013 #685 Del Skrevet 10. mai 2013 Takk, og gratulerer til ninuska!! Du får bare la det synke inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. mai 2013 #686 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer, ninuska! Frihetsfølelsen kommer vel etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mai 2013 #687 Del Skrevet 10. mai 2013 Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. mai 2013 #688 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 10. mai 2013 #689 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. mai 2013 #690 Del Skrevet 10. mai 2013 Takk dere! Man overvurderer den følelsen man tror man får når man leverer. Nå føles det bare at "babyen er borte" - separasjonsangst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 10. mai 2013 #691 Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk et lite øyeblikk med panikk... jeg har noen blanke sider mellom forord-sammendrag-innholdsfortegnelse som hang med siden jeg egentlig skulle ha dobbeltsidig. Men jeg endte med enkeltsidig i siste øyeblikk. Satt og stresset og tenkte: nå går jeg garantert ned en karakter, og alle mulige krisetanker. Til det slo meg: Herregud - er dette min største bekymring med oppgaven!? Og jeg lente meg tilbake i sofaen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #692 Del Skrevet 10. mai 2013 99,9% ferdig med min! Skal printe den ut på søndag, og levere den over helgen. Eneste problemet er hvordan jeg skal markere sitatene fra intervjuet (resultatdelen). Har dem i kursiv og med hermetegn, men syns de går litt i ett med teksten likevel. Har ikke plass til å lage alle et hakk inn eller noe. Lurer på å ha dem i en gråfarge, for å skille dem fra resten av teksten. Er bare litt redd for at det skal bli svakt i printet versjon. Og at grå ikke framhever, men gjør det motsatte mtp resten er svart. Gode råd tas imot med takk:p Anonym poster: 080433ebb3eb6c6055ebffb7a644af4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. mai 2013 #693 Del Skrevet 11. mai 2013 Har du ikke plass til å sette dem ned en linje, eventuelt innhukk, og ha hermetegn? Jeg ville nok ikke ha hatt en annen farge på teksten, for meg som leser ville det vært utrolig irriterende. Hermetegn om ikke du kan gjøre noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 11. mai 2013 #694 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg tror det hadde trukket ned om teksten var i en annen farge hos oss. Støtter forslag til Daenerys. Syns også at kursiv med hermetegn er nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #695 Del Skrevet 11. mai 2013 Takk for svar:) Går for kursiv og hermetegn, alt i svart:) Anonym poster: 080433ebb3eb6c6055ebffb7a644af4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Marla- Skrevet 11. mai 2013 #696 Del Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer, alle som har levert! Jeg skulle til å skrive at det må være en fantastisk følelse, men jeg ser jo at det ikke nødvendigvis blir slik umiddelbart - sånn er det jo ofte. På ett tidspunkt virker det man driver med som universets sentrum, mens med ett man er ferdig flyttes man over til nye problemstillinger; jobbsøking, for eksempel. Men gratulerer virkelig, dere har jo vært gjennom enormt mye hardt arbeid som helt sikkert "pays off". Morsomt for meg, som snart er ferdig med førsteåret, å følge med på dere også. Jeg tror fortsatt at oppgaven min er universets sentrum, og vil vel ha det slik i et års tid til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. mai 2013 #697 Del Skrevet 11. mai 2013 Det som ga meg godfølelsen var da jeg stod med det ferdigtrykte produktet i hånda. Med mitt navn på forsida! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Marla- Skrevet 11. mai 2013 #698 Del Skrevet 11. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarindrelle Skrevet 13. mai 2013 #699 Del Skrevet 13. mai 2013 Gratulerer til dere som er ferdig! Er selv i innspurten nå (innlevering 1.juni), og for ca. 2 uker siden endte jeg opp med å måtte reformatere hele oppgaven! Jeg gikk ifra en oppgave med kvantitativt eksperiment til en nesten ren teoretisk konseptuell oppgave, noe som passer mye bedre. Problemet er jo at hele oppgaven må skrives om. Kan jeg spørre hvordan dere har argumentert for at problemstillingen deres er reell? Jeg er usikker på om jeg burde la det få sitt eget avsnitt der jeg sier "Problemet finnes fordi at A og B viser det", eller om jeg bare skulle ha argumentert for det i diskusjonsdelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. mai 2013 #700 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan tenker du reell? Man presenterer jo vanligvis et helt teoretisk rammeverk som gir bakgrunn for hypotesene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå