Gå til innhold

hva synes dere gutter om null suging


Gjest Anette

Anbefalte innlegg

Min sier at han nok ikke ville greid seg uten litt blowjob action nå og da. Jeg liker å suge, så for meg er ikke det et problem. At han slikker meg derimot, er uaktuelt, jeg hater å bli slikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

For min del er oralsex - begge veier - en stor del av sexlivet. Det er ikke snakk om kun det fysiske, men veldig mye det psykiske aspektet ved det.

Det er hakket mer intimt enn selve sexen, etter min mening, da man virkelig gjør noe for den andre parten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Merkelig fenomen.

På dette forumet virker det som om jentene er de mest aktive når det gjelder oral/anus-sex.

Har en mistanke om at her forekommer det mest umodne jenter og litt eldre menn.

OBS OBS!!

Det er bare umodne jenter og eldre menn som praktiserer oral- eller analsex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

For min del er oralsex - begge veier - en stor del av sexlivet. Det er ikke snakk om kun det fysiske, men veldig mye det psykiske aspektet ved det.

Det er hakket mer intimt enn selve sexen, etter min mening, da man virkelig gjør noe for den andre parten.

Helt enig! Mer intimt (og vel så opphissende) enn samleiet, og helt klart noe jeg elsker å gjøre for min elskede utvalgte. Spise han opp som en annen softis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig det er litt ekkelt og jeg nyter det slett ikke - men jeg gjør det engang i blandt fordi han vil. Slikking har jeg sjeldent lyst til, selv om det alltid er godt og jeg kommer når han først setter igang - vet ikke hvorfor jeg da ikke har noe lyst :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dog, må nevne at "kan ikke suge" er nok tidenes dårligste unnskyldning, med mindre man biter er det ikke mye man kan gjøre feil.

Eh, helt uenig. Jeg har fått høre fra kamerater at det er mange damer som er helt rævva på dette og da er oralsex ikke så veldig givende. Men at om man finner en dame som kan dette og som virkelig nyter å gi oralsex, er det noe av det beste som finnes. Det gode med dette er jo selvfølgelig at det er mulig å lære om man bare vil. :lur:

Så jeg tror at om man ikke liker å gi oralsex da hjelper det lite om man en sjelden gang tvinger seg til å gjøre dette - det gir ikke partneren noe særlig glede da, siden det er vanskelig å skjule at man egentlig ikke liker å gjøre dette. Og med mindre man har en fetisj for slikt, er det ikke særlig moro med å se at noen gjør noe motvillig.

Så jeg tenker at det ikke er oralsex i seg selv som kan være en dealbreaker, men at man ikke fokuserer på å prøve å gi partneren nytelse (med antakelse at partneren fokuserer på det samme).

Hvis man fokuserer bare på hva man selv synes og føles (jeg synes det er ekkelt, jeg synes det er kjedelig for meg), og ikke hva man kan gjøre for partneren (hvordan du kan få ham til å føle og hva slags nytelse det kan gi), blir det sjeldent himmelsk bra.

Men selvfølgelig, man kan jo ikke og burde absolutt ikke tvinge noe på noen, vil man ikke, da vil man bare ikke.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun er med på ALT du kunne tenke deg, men bare ikke suging?

Det var det eneste hun nektet, men alt annet i verden du ville gjøre elelr kunne tenkt på var hun villig til... er hun prippen da? =p

Finnes det virkelig slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om jenter som ikke suger, uansett hvor lenge dere har vært sammen. Eller som vil bli slikket?

Jeg synes det er litt synd, fordi det virker som en veldig intim opplevelse som visstnok skal være veldig godt og. Har vært sammen med damen min i over 2,5 år nå uten at jeg har vært forunt å få skikkelig oralsex. Ble prøvd en gang, men det falt henne bokstavelig talt ikke i smak, så det ble med det ene forsøket. Men noen dealbreaker er det ikke, et forhold er da mer enn å bli sugd :fnise:

Heldigvis kan hun motta oralsex av og til, så helt gale er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er litt naiv og tror at det å få en sugejobb er så deilig fordi penis blir sugd inn, det stemmer ikke helt..

Oralsex handler om å gjøre noe for partneren din (og KUN for partnere din, uten å forvente noe tilbake). Det å få blowjob av en jente som ser meg i øyene mens hun står på kne foran meg er en ganske så unik opplevelse, spesielt hvis hun teaser med å slikke opp og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julie

Og dette er et kjent kapittel som ale jenter på dette omrumet vet. Så om du blir sugd og får "blikket", så vit at dette er innlært.

Normalen er at jenter IKKE nyter å suge. Uansett hva disse trasige jentene her sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalen er at jenter IKKE nyter å suge. Uansett hva disse trasige jentene her sier

Tja, vet ikke om det er "normalen". Vet av mange jenter som LIKER å suge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Neppe. Ikke helt sånn det fungerer i virkeligheten.

Var slik med eksen jeg. Gjorde alt med han, men sugde ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Normalen er at jenter IKKE nyter å suge. Uansett hva disse trasige jentene her sier

Det tviler jeg faktisk på.

Jeg har vært med ett 40-talls jenter/damer og alle utenom 2 har gitt oralsex. Mulig jeg ha vært med "unormale" jenter eller at de ikke nøt det, men det sier uansett en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er et kjent kapittel som ale jenter på dette omrumet vet. Så om du blir sugd og får "blikket", så vit at dette er innlært.

Normalen er at jenter IKKE nyter å suge. Uansett hva disse trasige jentene her sier

Finn en kilde, så kanskje jeg tror deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å suge, selv om jeg virkelig skulle ønske jeg greide det. Han maser innimellom om det. Men når jeg brekker meg når jeg prøver så takler jeg det bare ikke. Hjelper ikke om han er helt nyvaska, fikser det bare ikke.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian

Hva synes dere om jenter som ikke suger, uansett hvor lenge dere har vært sammen. Eller som vil bli slikket?

Jenter som ikke suger = skilsmissegrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...