Gjest gjest Skrevet 19. juli 2011 #21 Skrevet 19. juli 2011 Her er det nå faktisk mannen i forholdet som ikke vil ha noen form for oralsex.. :gjeiper: 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #22 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ville aldri vært i et forhold der jeg ikke fikk suge eller bli slikket. Det er en del av forholdet, og det ville jeg ikke vært uten. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #23 Skrevet 19. juli 2011 Urk! Jeg nekter å suge, og mannen kan bare glemme å få munnen sin ned der!! Æsj!! Jeg har litt for mye hygienekunnskaper og noia for den slags. Jeg vet an mannen min synes dette er dumt, for han har aldri blitt sugd og drømmer om dette. (vi har aldri vært sammen med andre) Men da får han finne seg en annen. Det har han heldigvis ikke gjort, og vi er sammen på 9 året. Så det finnes menn som kan venne seg til tanken på å ikke få oralsex! 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #24 Skrevet 19. juli 2011 Vi har ikke oralsex (selv om jeg gjerne skulle hatt det.....) og det går helt fint Mannen min syns det er ekkelt. 2
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #25 Skrevet 19. juli 2011 Jeg nekter å suge, og mannen kan bare glemme å få munnen sin ned der!! Æsj!! Jeg har litt for mye hygienekunnskaper og noia for den slags. Det høres ut som dere er usedvanlig urenslige. Kanskje du burde be ham om å vaske seg, og så burde det gå helt greit. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #26 Skrevet 19. juli 2011 Jeg synes ærlig talt at da er hun ikke mye å samle på. Kan aldri være sammen med ei som ikke praktiserer oralsex, da det er en like så viktig del av sexen som selve samleiet. 1
Gjest HunterLady Skrevet 19. juli 2011 #27 Skrevet 19. juli 2011 Min sier det er total dealbreaker om jenta ikke suger. Det er et krav for han. 2
Facepainter Skrevet 19. juli 2011 #28 Skrevet 19. juli 2011 Min sier det er total dealbreaker om jenta ikke suger. Det er et krav for han. Smart mann. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #29 Skrevet 19. juli 2011 Suger gjerne mannen av og til forutsatt at han er nydusjet, ren og pen. Ellers ikke! Krever selv å ikke bli slikket. Liker det ikke, og synes ikke mennene er flinke. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #30 Skrevet 19. juli 2011 Urk! Jeg nekter å suge, og mannen kan bare glemme å få munnen sin ned der!! Æsj!! Jeg har litt for mye hygienekunnskaper og noia for den slags. Jeg vet an mannen min synes dette er dumt, for han har aldri blitt sugd og drømmer om dette. (vi har aldri vært sammen med andre) Men da får han finne seg en annen. Det har han heldigvis ikke gjort, og vi er sammen på 9 året. Så det finnes menn som kan venne seg til tanken på å ikke få oralsex! Hva vet du om at han aldri har blitt sugd? Det er slikt som fører til utroskap. Han har visse behov. Synes du burde prøve å suge han et par ganger før du nekter. Såppass bør du gjøre for mannen din. For alt du vet kanskje du elsker å suge og, for det er ganske digg, selv om det var litt skummelt første gang. Men prøv det iallefall før du nekter. Og hvorfor tørr du ikke la han slikke deg? Det er jo bare deilig å bli slikket. Selv om han ikke gjør det perfekt er det utrolig opphissende. Synes du bør komme deg over den sperra du har. Så lenge kjønnsorganene er rene og pene er det ikke noe farlig og nærme seg med munnen der. Bare prøv det, og du vil oppleve en helt ny verden! 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #31 Skrevet 19. juli 2011 Suger gjerne mannen av og til forutsatt at han er nydusjet, ren og pen. Ellers ikke! Krever selv å ikke bli slikket. Liker det ikke, og synes ikke mennene er flinke. Det er forskjell på å ikke gi oralsex og å ikke ville motta oralsex.
lys Skrevet 19. juli 2011 #32 Skrevet 19. juli 2011 Jenter som ikke suger er pripne. I et kjærlighetsforhold synes jeg man kan strekke seg langt for å etterkomme motpartens ønsker (både seksuelt og ikke), men så klart det finnes (individuelle) grenser og visse rimeligheter/urimeligheter, men går grensen ved suging er ikke strikken mye tøyelig. 3
Gjest Fable Skrevet 19. juli 2011 #33 Skrevet 19. juli 2011 Jenter som ikke suger er pripne. I et kjærlighetsforhold synes jeg man kan strekke seg langt for å etterkomme motpartens ønsker (både seksuelt og ikke), men så klart det finnes (individuelle) grenser og visse rimeligheter/urimeligheter, men går grensen ved suging er ikke strikken mye tøyelig. Hva om hun er med på ALT du kunne tenke deg, men bare ikke suging? Det var det eneste hun nektet, men alt annet i verden du ville gjøre elelr kunne tenkt på var hun villig til... er hun prippen da? =p 1
Judge Judy Skrevet 19. juli 2011 #34 Skrevet 19. juli 2011 Jeg vet at han setter stor pris på en god blow job, og antar han ville savnet det om jeg skulle finne på å slutte med det. Jeg håper ikke han savner å gi meg oralsex tilbake, for det får han ikke lov til. Ikke fordi jeg er prippen, men for at jeg veldig lett får UVI, og da er det ikke verdt det for meg. 1
Judge Judy Skrevet 19. juli 2011 #35 Skrevet 19. juli 2011 Hva om hun er med på ALT du kunne tenke deg, men bare ikke suging? Det var det eneste hun nektet, men alt annet i verden du ville gjøre elelr kunne tenkt på var hun villig til... er hun prippen da? =p Jeg føler at det var en veldig tiltenkt problemstilling! :gjeiper: 1
Gjest Koseklumpen Skrevet 19. juli 2011 #36 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har selv vert i et langvarig forhold hvor jeg aldri fikk oralsex(til tross for at jeg gav ofte) og det var kjedelig. Jeg savnet det veldig, men lærte meg nå å leve med det alikevell. Jeg er veldig glad for at jeg får oral akkurat når jeg vill nå, men hadde aldri latt det være en dealbreaker om det ellers var mannen i mitt liv. Litt trist at flere av dere hadde skippet et forhold pga dette. 2
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2011 #37 Skrevet 19. juli 2011 Klarer meg uten å bli sugd. Herregud, jeg har da til og med klart meg uten sex i mange år. Gjør meg null om dama ikke liker å suge. Men det plager meg om hun ikke vil ha sex.
FantasDick Skrevet 19. juli 2011 #38 Skrevet 19. juli 2011 Oralsex er ikke en så stor og viktig del av et forhold at jeg hadde avsluttet det om det ikke ble oralsex. Ikke mannen min heller. Vi praktiserer oralsex, men ikke så ofte - ingen av oss synes det er det helt store, men det er deilig som variasjon osv. 1
Gjest hogwash Skrevet 19. juli 2011 #39 Skrevet 19. juli 2011 Jeg hadde brydd meg mer hvis du ikke ville bli slikket enn hvis du ikke vil suge. Alltid sett på det som aperitiff før hovedretten uansett. Dog, må nevne at "kan ikke suge" er nok tidenes dårligste unnskyldning, med mindre man biter er det ikke mye man kan gjøre feil. 1
Gjest John Skrevet 19. juli 2011 #40 Skrevet 19. juli 2011 Hmm. Merkelig fenomen. På dette forumet virker det som om jentene er de mest aktive når det gjelder oral/anus-sex. Har en mistanke om at her forekommer det mest umodne jenter og litt eldre menn. OBS OBS!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå