Gjest Anette Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hva synes dere om jenter som ikke suger, uansett hvor lenge dere har vært sammen. Eller som vil bli slikket?
Gjest Anette Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Hva synes dere om jenter som ikke suger, uansett hvor lenge dere har vært sammen. Eller som vil bli slikket? IKKE VIL BLI SLIKKET**
Nuttery Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Lurer jeg også på, fordi jeg KAN ikke suge, i allefall ikke ordentlig. Minste kjeven i verden, hei. 6
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Har vært borti det. Og det... suger :gjeiper: Helt seriøst, det er noe dritt! 3
Gjest Fable Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Det er da individuelt. Noen menn vil ikke bry seg, mens andre menn ville sett på det som ett stort problem. 1
Gjest Kim Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 (endret) Hadde ikke kunne vært i et forhold uten oralsex. Endret 19. juli 2011 av Kim
Gjest mann Skrevet 19. juli 2011 #7 Skrevet 19. juli 2011 Hvis de ikke krever å bli slikket så er det jo i det misnet fair..Men jeg ville ikke orket det.Jeg ville ikke ha villet unnvært det.Så da ville jeg sett meg om videre. Men det er jo ikke alle som er som meg, så det må man nesten finne ut av sammen de som er et par. Jeg feks syns tanken på analsex er avtennende og ville ikke like å ha det, mens andre ville ikke ha blitt i et sånnt forhold.
billcat Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Null suging = dealbreaker Har vært i langvarig forhold uten suging, nevermore! 1
Gjest Anette Skrevet 19. juli 2011 #9 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? 6
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Jeg kan svare for min kjæreste som aldri hadde klart seg uten oralsex.
Gjest Fable Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? Joda, forhold er om kjærlighet. Men om man ikke matcher så er ikke kjærlighet nødvendigvis nok i lengden. Da er det bedre å finne noen som passer på flest mulig plan.
Quijote Skrevet 19. juli 2011 #12 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? Et forhold handler om kompatibilitet. I forhold til verdier, mål, drømmer og seksualitet. Å bygge et forhold kun på kjærlighet, uten å bli tilfredsstilt seksuelt ville for de aller fleste fungere svært dårlig. 4
Gjest bazibaz Skrevet 19. juli 2011 #13 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? Skal gjerne passe sammen i senga òg. I hvert fall om man skal leve sammen en stund.
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. juli 2011 #14 Skrevet 19. juli 2011 (endret) men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? Men er det ikke kjærlighet å oppfylle den andres ønsker, drømmer og seksuelle behov også? Endret 19. juli 2011 av Tears.of.the.Sun 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #15 Skrevet 19. juli 2011 Det er da individuelt. Noen menn vil ikke bry seg, mens andre menn ville sett på det som ett stort problem. De "noen menn" du refererer til her tror jeg du bare finner i kloster og i enkelte psyke sekter. Friske hertofile menn vil føle det som et kolosalt savn å ikke bli sugd. Det er sikkert noen stakkarer som lider seg gjennom å ikke bli sugd, men at de ikke bryr seg om det er bare piss. 3
Gjest Fable Skrevet 19. juli 2011 #16 Skrevet 19. juli 2011 De "noen menn" du refererer til her tror jeg du bare finner i kloster og i enkelte psyke sekter. Friske hertofile menn vil føle det som et kolosalt savn å ikke bli sugd. Det er sikkert noen stakkarer som lider seg gjennom å ikke bli sugd, men at de ikke bryr seg om det er bare piss. Du kjenner alle menn i verden ser jeg. 8
Daniel84 Skrevet 19. juli 2011 #17 Skrevet 19. juli 2011 Hadde nok blitt utrolig skuffa om dama aldri ville sugd meg.. Tror nok ikke jeg hadde gått inn i forholdet til å begynne med da. Men folk er jo forskjellige 1
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #18 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? Sex er en viktig del av et forhold for mange. 1
Gjest Geir Skrevet 19. juli 2011 #19 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? Ikke glem at du spør dette på et sex forum. Ingen suging? Selvfølgelig ville det ha vært et klart minus, men jeg tror nok de aller fleste voksne par klarer å finne ut av slikt. HVorfor vil du ikke suge/bli slikket? 2
Rayanne Skrevet 19. juli 2011 #20 Skrevet 19. juli 2011 men skal ikke et forhold være om kjærlighet, og ikke hvor god eller hva du er villig til å gjøre i senga? De fleste er enige om at å ha sex er en del av det å være i et forhold, og da er det jo viktig at man matcher også der. Hvis man ikke har bra sex sammen kan man da like gjerne bare være gode venner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå