AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har tenkt å bestille noen ting fra kondomeriet på nett. Problemet er bare det at her jeg bor er butikkpersonalet i overkant sladrete, og jeg har ikke lyst til å være den det sladres om den neste måneden. Derfor lurer jeg på et par ting... 1. Vil det noe sted på pakken stå avsender? 2. Vil avsender i så fall stå som kondomeriet eller har de et annet navn på pakker? 3. Vil hentebeskjeden min si at jeg har fått pakke fra kondomeriet? Er et par timer å kjøre til nærmeste butikk, ellers hadde jeg gjort det heller.
MalloryK Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Det står ikke kondomeriet på pakken, der bruker de et alias. Men når de skal utlevere pakken til deg vil det stå Kondomeriet på skjermen (det har flere postansatte bekreftet). På hentelappen står det fiktive firmanavnet
Lumsk Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Jeg fikk nylig pakke derfra, da sto det noe helt annet på. Det var så intetsigende at jeg var usikker på hva det var selv også
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Hvis det står kondomeriet på skjermen er jeg like langt. TS
Heart Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Jeg fant, jeg fant. Men jeg mener bestemt å ha hørt noen påstå at avsender har vært "GPN" tidligere. Kanskje de bytter med jevne mellomrom.
MalloryK Skrevet 19. juli 2011 #7 Skrevet 19. juli 2011 Det sto BEMER på min pakke (rundt 1 mnd siden)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Jeg fant, jeg fant. Men jeg mener bestemt å ha hørt noen påstå at avsender har vært "GPN" tidligere. Kanskje de bytter med jevne mellomrom. De må jo nesten det, hvis det skal ha noe for seg. De postansatte leser sikkert også tråder som disse
Gjest Fable Skrevet 19. juli 2011 #9 Skrevet 19. juli 2011 Det står ikke kondomeriet på pakken, der bruker de et alias. Men når de skal utlevere pakken til deg vil det stå Kondomeriet på skjermen (det har flere postansatte bekreftet). På hentelappen står det fiktive firmanavnet Jupp =) Har det noe å si da? Postansatte har da ingenting å si på hva du bestiller eller fra hvor. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Jupp =) Har det noe å si da? Postansatte har da ingenting å si på hva du bestiller eller fra hvor. Hjelper lite at de ikke har noe med det, når de som jobber der jeg henter pakken er sladrekjerringer. TS
Mayah Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 Det står ikke Kondomeriet på pakka, men hvis du er like heldig som meg så vil du oppleve at den ansatte ikke finner pakka og dermed roper til deg tvers over rommet "hvor er pakka fra?" og hvorpå du så lavt og vagt som mulig svarer "... Oslo..." og den ansatte ikke tar hintet og spør igjen "ja, men fra HVOR?" og hvorpå du rett og slett bare gir faen og sier "Den er fra Kondomeriet!". Tror det stod rundt tre stykker bak meg i kø da det skjedde, men heldigvis er jeg ikke av den typen som blir fort flau. 3
Gjest Fable Skrevet 19. juli 2011 #12 Skrevet 19. juli 2011 Hjelper lite at de ikke har noe med det, når de som jobber der jeg henter pakken er sladrekjerringer. TS Om de ser rart på deg, så får du bare si at du måtte bestille derifra for å få ekstra store kondomer til mannen din. 2
Heart Skrevet 19. juli 2011 #13 Skrevet 19. juli 2011 Hjelper lite at de ikke har noe med det, når de som jobber der jeg henter pakken er sladrekjerringer. Kanskje du kan få noen andre til å bestille for deg, hvis det er så ille? Eller bare gi blaffen i hva de sladrer om. Den løsningen synes jeg er den beste. 1
Handy-man Skrevet 19. juli 2011 #14 Skrevet 19. juli 2011 Vurdert post restante til et postkontor i nabokommunen? Fungerer sikkert ikke på oppkrav, men om det er forhåndsbetalt bør det være en mulighet.
Sarhann Skrevet 21. juli 2011 #15 Skrevet 21. juli 2011 Hjelper lite at de ikke har noe med det, når de som jobber der jeg henter pakken er sladrekjerringer. TS De post ansatte har taushetsplikt, så hvis det blir noe sladder kan du sende en klage, og sladdrekjærringene får seg en skrape. De Har ikke lov til å fortelle andre hva du henter, eller hvor det er fra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå