Gå til innhold

Forslag til kosemat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i grunn allerede spist middag i dag, men har lyst på noe kosemat i kveld. Helst varmmat (har litt vin ståendes som skal konsumeres til). Jeg har en sånn greie der jeg iblant skeier litt ut en kveld i hverdagen. Har en fortid med anoreksi og nå som jeg er begynt å bli bedre liker jeg å utfordre meg selv iblant ved å f.eks spise mat som jeg vanligvis ikke spiser midt i uka, uplanlagt. Blablabla, sorry lang innledning.

Så! Jeg er student så det bør ikke være noe veldig dyre greier. Helst enkelt. Bør helst ikke inneholde poteter, men utenom det kan det være hva som helst. Ønsker helst noe som inneholder fløte (ikke spør hvorfor ellers blir det enda en lang forklaring :fnise:). Form er f.eks supert!

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kok fløte med litt buljong, eller bare salt og krydder.. så har du en god saus. bland det med kokt pasta^^ veldig enkelt og godt. så kan du ha oppi pølse, kjøttboller, skinke eller hva du vil... grønnsaker....

AnonymBruker
Skrevet

Gratinert norsk blomkål, med litt kraftige oster i sausen (prøv gorgonzola, feks) og enten valnøtter eller bacon. Litt godt brød til, og en grønn salat. :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...