AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Menn - hva tenker dere i stillingen "ta henne bakfra"? Derestår der bak og hooder på - fordi det er da hun føles trangest, og det var det?
Gjest tomberit Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Jeg synes det er digg fordi det er en maktposisjon. Det er den ultimate underkastelse for en kvinne å la seg ta bakfra, og vi som menn har full kontroll. For nytelse synes jeg faktisk misjonæren er best, for den er mer intim og man kan sleike puppene til dama og kline med henne mens man knuller henne. 1
Facepainter Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Det er mest av praktiske årsaker at jeg foretrekker den stillingen, for det er mye mindre slitsomt enn misjonæren, og så er det jo ingenting i verden som er penere enn en dame som står på kne foran deg og skyter stumpen i været. Ulempene er at det er litt vrient å beføle henne samtidig, man ser ikke hverandre så godt og det kommer luft ut av vagina og vi blir fnisete og distraherte. For å svare konkret på spørsmålet så tenker jeg ikke noe spesielt annerledes enn jeg gjør i andre stillinger, altså at hun er deilig og jeg vil gi henne nytelse.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Nå er ikke jeg gutt, men typen sier han liker den stillingen best fordi 1. Han får god utsikt til rumpa mi, som han kan ta på mens han tar meg. Litt vanskelig å komme til i feks misjonær. 2. Han slipper å holde seg oppe med armene, slik han må i misjonær, og dermed er den ikke like slitsom. 3. Det er lettere å ta i mer, altså han kan ta meg hardere.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Tenker dere på at dere har full utsikt til rompehullet? Jeg liker doggy, men liker ikke tanken på at han har fri utsikt til, ja.... 1
Superbad Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Fri utsikt til rumpehullet er det absolutt beste med denne stillingen. Det er ingenting som er så opphissende som en sprikende kvinneanus. 4
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #7 Skrevet 19. juli 2011 (endret) Menn - hva tenker dere i stillingen "ta henne bakfra"? Derestår der bak og hooder på - fordi det er da hun føles trangest, og det var det? Det er jo en fantastisk utsikt da (hvis hodet er på bakken og rumpa peker opp). Og man kan tafse fritt på stumpen. Tenker dere på at dere har full utsikt til rompehullet? Jeg liker doggy, men liker ikke tanken på at han har fri utsikt til, ja.... Rumpehullet er jo flotte greier da Hvorfor liker du ikke tanken på det? Endret 19. juli 2011 av hulaboer
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Er det trangest for dere menn bakfra altså? Kommer vel ikke så langt inn? Jeg synes ikke jeg merker like mye når jeg blir tatt bakfra, som når jeg blir tatt av en mann sittende på kne og jeg ligger på rygg. - Da merker jeg mest, men vil at han skal merke mest:) Kanskje bakfra neste gang da - kvier meg pga mulige lyder...
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #9 Skrevet 19. juli 2011 Det er jo en fantastisk utsikt da (hvis hodet er på bakken og rumpa peker opp). Og man kan tafse fritt på stumpen. Rumpehullet er jo flotte greier da Hvorfor liker du ikke tanken på det? Jeg vet ikke helt. Rumpehull er brunt og ikke akkurat så pent, og jeg er han skal synes det er stygt. Er rent og slikt, men likevel. Har ikke sett mitt eget rompehull, og så skal han ha fri utsikt til noe jeg ikke vet hvordan ser ut.. Godt at dere menn liker det, i alle fall 2
hulaboer Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Jeg vet ikke helt. Rumpehull er brunt og ikke akkurat så pent, og jeg er han skal synes det er stygt. Er rent og slikt, men likevel. Har ikke sett mitt eget rompehull, og så skal han ha fri utsikt til noe jeg ikke vet hvordan ser ut.. Hullet er da ikke brunt med mindre du har glemt å tørke deg Det er kanskje litt mørkere enn huden rundt, men det er jo bare hyggelig. Det er jo noe man ser veldig sjeldent, så det er kanskje en litt intim greie å "dele" med andre, men det gjør det kanskje ekstra spennende for mannen! 1
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 Menn - hva tenker dere i stillingen "ta henne bakfra"? Jeg tenker alltid burde hun ikke tørke seg etter hun har vært på do. 1
Gjest Seniorita Skrevet 21. juli 2011 #13 Skrevet 21. juli 2011 Menn - hva tenker dere i stillingen "ta henne bakfra"? Derestår der bak og hooder på - fordi det er da hun føles trangest, og det var det? Jeg er ikke mann, men jeg elsker å bli tatt bakfra!!
Cho Kon It Skrevet 21. juli 2011 #14 Skrevet 21. juli 2011 Det er kanskje litt mørkere enn huden rundt, men det er jo bare hyggelig. "men det er jo bare hyggelig" - for en fantastisk kommentar! AnonymBruker: Sett deg skrevs over et speil og stirr deg sjøl inn i brunøyet så skal du se at det ikke er så farlig, det er faktisk ganske pent (så lenge du ikke har hemoroider)! I tillegg vil du greie å slappe av mer i doggy når du selv vet hvordan du ser ut der. Det skulle vært obligatorisk for jenter å undersøke seg selv med speil ved fylte 16 år. Gutter er så mye flinkere til å bli kjent med sin egen kropp enn oss jenter! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #15 Skrevet 21. juli 2011 Det skulle vært obligatorisk for jenter å undersøke seg selv med speil ved fylte 16 år. Gutter er så mye flinkere til å bli kjent med sin egen kropp enn oss jenter! Enig!!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #16 Skrevet 21. juli 2011 Til deg som sa at hullet ikke er brunt: Det er det da, selv om man er helt ren. jeg har i alle fall ganske mørkt rumpehull, og synes det er fryktelig flaut 1
Tudeluu Skrevet 21. juli 2011 #17 Skrevet 21. juli 2011 Er det trangest for dere menn bakfra altså? Kommer vel ikke så langt inn? Jeg synes ikke jeg merker like mye når jeg blir tatt bakfra, som når jeg blir tatt av en mann sittende på kne og jeg ligger på rygg. - Da merker jeg mest, men vil at han skal merke mest:) Kanskje bakfra neste gang da - kvier meg pga mulige lyder... :O :O Jeg kjenner helt SNNSYKT mye når jeg blir tatt bakfra. Jeg må klipe meg fast, bite osv... Har du prøvd å legge brystkasen helt ned mot madrassen? Det er det jeg pleier å gjøre. Kanskje det er derfor jeg kjenner det så godt. Han kommer dyyyyyypt inn og 1
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #18 Skrevet 21. juli 2011 Menn - hva tenker dere i stillingen "ta henne bakfra"? Derestår der bak og hooder på - fordi det er da hun føles trangest, og det var det? Jeg tenker ikke, jeg gjør. Jeg reflekterer ikke , jeg handler. Jeg føler hva som er godt og analyserer over hode ikke, siden jeg er opptatt med andre ting.Nemlig å ha sex. (Har jeg tid til å tenke noe som helst, er sexen rimelig dårlig...)
Gjest mann Skrevet 21. juli 2011 #20 Skrevet 21. juli 2011 Jeg tenker ikke, jeg gjør. Jeg reflekterer ikke , jeg handler. Jeg føler hva som er godt og analyserer over hode ikke, siden jeg er opptatt med andre ting.Nemlig å ha sex. (Har jeg tid til å tenke noe som helst, er sexen rimelig dårlig...) Dette var kanskje å sette det på spissen, men det er somregel sånn det føles. Og i den grad jeg tenker er det på hvordan det kan bli bedre, og hvordan jeg kan tilfredstille henne max.Pluss ofte å bremse utløsningen. Poenget var vel at jeg syns kvinner henger seg opp i utrolig mye rart og analyserer det til døde og får store komplekser for små bagateller, og ofte helt uten grunn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå