Gå til innhold

Vannpipe

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg bor i overkommelig avstand fra Oslo. Noen tips til hvor å kjøpe vannpipe (ønsker en med flere "rør" og gjerne litt forseggjort og 30-40+ cm i høyde) samt typ epletobakk og slike ting? Har en som ønsker seg en sånn så veldig og ikke fikk med seg i kofferten fra sist sydentur da den kunne lett bli ødelagt i en myk koffert.

Tips? :) Gjerne med ca pris, er en slektning, men ikke nær familie, så jeg håpte å slippe unna med rundt 5-700 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Det første som slår meg er innvandrerbutikker? Men er jammen ikke sikker :sjenert:

Gjest Tirkes
Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg vet jeg så noen i salgsbodene på Youngstorget for vinter og votter siden, men det er lenge siden jeg har vært der. I vår når jeg var der, så hadde de ikke sånne ting, bare masse tskjorter og jallasmykker.

Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

Regner med at du finner noe om du går rundt i gatene på Grønland. Der kan du jo evt. spørre i forskjellige butikker om de vet hvor det selges. :) Men det er jo i Oslo..

Endret av Kathpus
Skrevet

Jeg ville prøvd Shangri-La ved Jernbanetorget :)

• Liker 2
Skrevet

Ville prøvd Scorpius på Grunerløkka.

• Liker 2
Gjest Tirkes
Skrevet

Takk for tips. :) Da blir det Oslotur om noen helger.

Skrevet

Jeg var på Scorpius i dag, og der så jeg faktisk ikke en eneste vannpipe!

Skrevet (endret)

Hva med å ringe dit du tenker å dra å spørre så det ikke blir masse bomturer ?

Sett litt på nett på "vannpipe kjøpe oslo" og ser folk nevner Shangeri-La. men om det gjelder harsj-vannpiper vet jeg ei. 22 42 14 14

Endret av fjærestein
Gjest Heloise
Skrevet

Shangri-La og Scorpius, og andre typiske "lugubre" alternative røkelses-luktende sjapper :P

Skrevet

Min første tanke er Shangri-La. De har flere vannpiper til salgs i nettbutikken sin i hvert fall, og da bør de vel ha en del i selve butikken og.

http://www.shangri-la.no

Skrevet

De har forresten et ganske greit utvalg på Youngstorget også :)

AnonymBruker
Skrevet

Innvandrerbutikker selger ofte vannpipe og tobakk. Helt vanlig og normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...