Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjekket datamaskinen min for spionprogrammer i dag og fant hele 106 stykker! Bare et tips til dere som surfer en del på nettet. :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant link til et gratis program på www.pcworld.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er vitsen med å fjerne disse programme egentlig? Har de ikke allerede sendt avgårde den informasjonen de skulle, når de først er på maskinen?

Skrevet

De stjeler ressurser og gjør pc'n mye tregere.

For ikke å snakke om pop-ups.

Skrevet
Hva er vitsen med å fjerne disse programme egentlig? Har de ikke allerede sendt avgårde den informasjonen de skulle' date=' når de først er på maskinen?[/quote']

vel manji ga deg jo forsåvidt et svar på det, i tillegg er det vel ikke akkurat vits i å la dem sende enda mer informasjon av gårde? Det er jo ikke sånn at de bare funker en gang og så slutter å sende mer informasjon. :)

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er jo helt ekkelt. Hva er egentlig kapasiteten til disse spionprogrammene, kan man risikere at de legger igjen noe ufyselig på pc-en også, i tillegg til å stjele informasjon? Hjelpe og trøste... jeg synes internett begynnner å bli helt texas.

Skrevet

Vel, det er jo dei som selger ledig plass på harddisken din (eller i det minste har klargjort nettverket for å gjera det.) Meinar Kazaa (fullversjonen) gjer det - men òg fleire fildelingsprogram.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette er jo helt ekkelt. Hva er egentlig kapasiteten til disse spionprogrammene, kan man risikere at de legger igjen noe ufyselig på pc-en også, i tillegg til å stjele informasjon? Hjelpe og trøste... jeg synes internett begynnner å bli helt texas.

Og det er Microsofts skyld at det har blitt slik..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...