Thomas Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Sjekket datamaskinen min for spionprogrammer i dag og fant hele 106 stykker! Bare et tips til dere som surfer en del på nettet. :o
Thomas Skrevet 19. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2003 Fant link til et gratis program på www.pcworld.no
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #5 Skrevet 19. november 2003 Hva er vitsen med å fjerne disse programme egentlig? Har de ikke allerede sendt avgårde den informasjonen de skulle, når de først er på maskinen?
manji Skrevet 19. november 2003 #6 Skrevet 19. november 2003 De stjeler ressurser og gjør pc'n mye tregere. For ikke å snakke om pop-ups.
Gjest the imp Skrevet 19. november 2003 #7 Skrevet 19. november 2003 Hva er vitsen med å fjerne disse programme egentlig? Har de ikke allerede sendt avgårde den informasjonen de skulle' date=' når de først er på maskinen?[/quote'] vel manji ga deg jo forsåvidt et svar på det, i tillegg er det vel ikke akkurat vits i å la dem sende enda mer informasjon av gårde? Det er jo ikke sånn at de bare funker en gang og så slutter å sende mer informasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #8 Skrevet 28. november 2003 Dette er jo helt ekkelt. Hva er egentlig kapasiteten til disse spionprogrammene, kan man risikere at de legger igjen noe ufyselig på pc-en også, i tillegg til å stjele informasjon? Hjelpe og trøste... jeg synes internett begynnner å bli helt texas.
Crazee Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 Vel, det er jo dei som selger ledig plass på harddisken din (eller i det minste har klargjort nettverket for å gjera det.) Meinar Kazaa (fullversjonen) gjer det - men òg fleire fildelingsprogram.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #10 Skrevet 29. november 2003 Dette er jo helt ekkelt. Hva er egentlig kapasiteten til disse spionprogrammene, kan man risikere at de legger igjen noe ufyselig på pc-en også, i tillegg til å stjele informasjon? Hjelpe og trøste... jeg synes internett begynnner å bli helt texas. Og det er Microsofts skyld at det har blitt slik..............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå