Gå til innhold

Blir ikke tilfredstillt i forhold - hjelp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt i øvre halvdel av 20årene, ser på meg selv som ganske frigjort rundt sex, og har prøvd det meste tidligere. Det som er problemet nå er at jeg de siste årene har vært sammen med ei som ikke er det, elsker henne masse, men sliter virkelig med dette.

Vi har sex ca. 1 gang pr mnd, og da begynner hun å se på klokka etter fem minutter å lurer på om jeg er ferdig snart, noe som for min del er en skikkelig turn off. I tilleg krever hun at vi begge er nydusjet før sex, noe som tar bort all mulighet for spontanitet..Jeg elsker og gi og motta oralsex, men dette synes hun også er ekkelt. Så det kan jeg bare glemme.

Utenom samleie så kan det hende en gang i blandt at hun runker meg, men det er da helt uten innlevelse, hun kan se på tv eller lese en bok samtidig, for meg ikke særlig turn on. Men så vant jeg er blitt, så må jeg bare ta til takke med dette..

Har tatt det opp med henne flere ganger, men hun sier at det er sånn hun er, og at hvis jeg ikke er fornøyd så får jeg finne meg noen andre å "knulle på".

Nå er saken den at jeg i det siste har fantasert mye om å finne en jente på byen for å ha ordentlig løssluppen og rå sex med, som om morgendagen aldri kom.

Jeg elsker jenta mi, og vi har ett bra forhold utenom sex. Samtidig vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å holde ut uten å få en skikkelig heftig knull..

er helt rådvill, hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente og har det samme problemet, skal vi treffes?;)

Skrevet

Har dere barn sammen, eller noe annet som ugjennkallelig binder dere sammen?

Om nei, så vet du hva det riktige svaret er..

Er dette et så stort problem nå, kommer det til å bli altoppslukende og destruktivt om 5-10 år, men da er det antagelig for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...