Gjest Jens Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Jeg våkna nå av at dama fiser, hva skal jeg gjøre. Hun har gjort det flere ganger nå. Skal jeg ta å stappe en hard en oppi rompa så hun slutter?
Gjest TorgeirQ!!!!! Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Ja hvis hun ikke er for feit så...
Gjest Flaut Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Kvinner har normal tarmfunksjon, ja. Fis kan forekomme. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 vekk henne å be hun slutte også ler du av det
Gjest TS Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 vekk henne å be hun slutte også ler du av det jeg blir egentlig veldig kåt av at hun fiser, men har ikke fortalt henne det
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 jeg blir egentlig veldig kåt av at hun fiser, men har ikke fortalt henne det fortell henne det, fortalte til typen min at jeg hadde tent å pule i bæsjen hans, men han var ikke så veldig begeistra for det, så nå puler vi mens jeg selv bæsjer i akten, minst engang i mnd, funkker det og..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå