Kara W Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Minstejenta vår har klart å slite hull i tåen på skoene sine, så jeg må kjøpe nye før hun begynner i barnehagen. Vi har gummistøvler til henne, og etterhvert vil vi jo kjøpe litt varmere støvler, men hva bør vi kjøpe som vanlige utesko nå? Barnesko er jo fryktelig dyrt, og jeg har lite lyst til å bruke 500,- på sko som varer i knapt 2 mnd.
Gjest Stinius Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 sko er dyrt og verd investeringen. Kjøp kvalitetssko! Jeg ville kjøpt skinnsko med knyting, gjerne ecco eller tilsvarende. De gir støtte og er kjempe gode på barnefoten som ikke har gått for lenge. Kan også kjøpe timberland skinnsko, de kan brukes som overgangsko med en liten ullsåle en stund utover høsten før det kommer snø.. Blir det for varmt nå i sommer kan man jo bare gå barfot, det er jo det beste for foten om en ikke har gode sko med mye støtte og plass til å vokse på! Lykke til! Barnesko er kjempe viktig!!
Gjest Annaires Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 På høsten har vi brukt timberland sko her, den med strikk, så slipper vi knytingen.
Vibi Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Enig med stinius. Bortsett fra at Ecco med borrelås sikkert er minst like bra, og mye mer lettvint. Jeg kan egentlig ikke huske å ha sett så små eccosko med knyting heller jeg da..
Gjest pysepusen Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 Enig med stinius. Bortsett fra at Ecco med borrelås sikkert er minst like bra, og mye mer lettvint. Jeg kan egentlig ikke huske å ha sett så små eccosko med knyting heller jeg da.. Her har vi førstegangssko fra Ecco med knyting. Så ikke de med borrelås før etter at de andre var kjøpt inn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå