Gå til innhold

Menn: Sengekos uten sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært interessert i en 13 år eldre mann i noen mndr nå og han har vært interessert tilbake. Vi har begge vært litt beskjedne og nervøse og har ikke gjort noe annet enn å prate - fram til her om dagen. Jeg sov over hos han, i samme seng, og han startet å stryke meg i håret, nakken og ryggen, og kysset meg på pannen og fortalte at han har likt meg veldig godt lenge og synst jeg er en flott jente. Jeg la meg deretter inntil han og han holdt rundt meg, klemte meg godt til seg og fortsatte å stryke meg på ryggen og tok hånden min i sin. Dette var utrolig koselig. Det som gjorde meg veldig glad (vil ta ting rolig og ikke hoppe uti noe med en gang) var at han ikke prøvde seg på noe, enda ting ble ganske stivt hos han :fnise: (jeg var ikke bortpå, så det da han gikk for å hente vann til meg) Ingen tegn til at han forventet noe mer, bare kosing og klemming.

Hva betyr det egentlig når dere menn bare koser uten å prøve dere på noe? Vil dere faktisk bare kose? Hittil har jeg aldri vært borti noe lignende, bare menn som alltid åpenlyst prøver å bygge opp til sex, noe jeg finner lite sjarmerende. Så dette gjør meg litt paranoid, virker for godt til å være sant. Mulig jeg ikke har peiling og bare har vært borti feil menn tidligere, men det er vanskelig å holde tanken unna..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kathpus
Skrevet (endret)

Hm, er det i det hele tatt mulig for menn? Godt spørsmål. :fnise:

Endret av Kathpus
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ingen menn er vel like, så hvorfor ikke bare nyte oppmerksomheten fra han? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn er vel like, så hvorfor ikke bare nyte oppmerksomheten fra han? :)

Joda, oppmerksomheten nytes, men ikke uten å være redd for å nyte det for mye og deretter blir såret :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Er han 13 år eldre enn deg så er han vel over 30 går jeg ut ifra? De fleste menn får litt mer selvkontroll med åra og blir mer interessert i bare nærhet også tror jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er han 13 år eldre enn deg så er han vel over 30 går jeg ut ifra? De fleste menn får litt mer selvkontroll med åra og blir mer interessert i bare nærhet også tror jeg.

Ja, han er over 30. Der sier du noe..:)

Skrevet

Mye mulig du faktisk har funnet en skikkelig ålreit kar ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært interessert i en 13 år eldre mann i noen mndr nå og han har vært interessert tilbake. Vi har begge vært litt beskjedne og nervøse og har ikke gjort noe annet enn å prate - fram til her om dagen. Jeg sov over hos han, i samme seng, og han startet å stryke meg i håret, nakken og ryggen, og kysset meg på pannen og fortalte at han har likt meg veldig godt lenge og synst jeg er en flott jente. Jeg la meg deretter inntil han og han holdt rundt meg, klemte meg godt til seg og fortsatte å stryke meg på ryggen og tok hånden min i sin. Dette var utrolig koselig. Det som gjorde meg veldig glad (vil ta ting rolig og ikke hoppe uti noe med en gang) var at han ikke prøvde seg på noe, enda ting ble ganske stivt hos han :fnise: (jeg var ikke bortpå, så det da han gikk for å hente vann til meg) Ingen tegn til at han forventet noe mer, bare kosing og klemming.

Hva betyr det egentlig når dere menn bare koser uten å prøve dere på noe? Vil dere faktisk bare kose? Hittil har jeg aldri vært borti noe lignende, bare menn som alltid åpenlyst prøver å bygge opp til sex, noe jeg finner lite sjarmerende. Så dette gjør meg litt paranoid, virker for godt til å være sant. Mulig jeg ikke har peiling og bare har vært borti feil menn tidligere, men det er vanskelig å holde tanken unna..

Hvor lenge var Eva i paradis? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var Eva i paradis? ;)

Med det forstår jeg at du mener at det er for godt til å være sant?

AnonymBruker
Skrevet

Han der er negativ til de fleste om det meste. Bare nyt det du, det kommer vel den dagen du har lyst på sex også? Det er jo bare kjempefint at han ikke prøver seg den første natten, men det hadde vel vært kjedelig om han ikke prøvde seg etter 5. også? Nyt det du :)

Skrevet

Det kommer nok ikke til å vare i all evighet, nei.

Men det finnes jo kosete mannfolk også.

Om han er en av disse er umulig for meg (eller deg) å svare på.

Det vet han bare selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det ikke til, med mindre jeg har kommet nylig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får det ikke til, med mindre jeg har kommet nylig.

samme her, og jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. Er dere ute etter menn som ikke liker sex? Dersom en jente sier til meg at hun vilgjerne ligge hos meg, i senga mi men ønsker ikke sex den første kvelden så har jeg ingen problemer med å både respektere og akseptere det. Koselig kan det også være, om enn j....frustrerende. Men er ingenting sagt, og man legger seg i senga så vil iallefall jeg forventet at jenta også ønsket sex. Det er liksom normalt når to som finner hverandre tiltrekkende legger seg frivillig i samme seng...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

samme her, og jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. Er dere ute etter menn som ikke liker sex? Dersom en jente sier til meg at hun vilgjerne ligge hos meg, i senga mi men ønsker ikke sex den første kvelden så har jeg ingen problemer med å både respektere og akseptere det. Koselig kan det også være, om enn j....frustrerende. Men er ingenting sagt, og man legger seg i senga så vil iallefall jeg forventet at jenta også ønsket sex. Det er liksom normalt når to som finner hverandre tiltrekkende legger seg frivillig i samme seng...

Jeg er ute etter en mann som viser at han ikke er interessert i bare sex. Om man rusher på med sex så er det lett å få feil inntrykk av hva den andre personen ønsker og dessuten er det litt gøy å ta det smått rolig og å bygge opp stemningen mer og mer for hver gang man møtes, da det øker spenningen og lysten :) Da blir det som regel enda bedre da det først skjer!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ute etter en mann som viser at han ikke er interessert i bare sex. Om man rusher på med sex så er det lett å få feil inntrykk av hva den andre personen ønsker og dessuten er det litt gøy å ta det smått rolig og å bygge opp stemningen mer og mer for hver gang man møtes, da det øker spenningen og lysten :) Da blir det som regel enda bedre da det først skjer!!

Det er her jeg ramler av. Skal det å IKKE prøve seg være liksom en dokumentasjon på at man ikke BARE ønsker sex? Jeg vil tro de aller fleste mennesker har masse ønsker i livet, også når det kommer til kjærester. Sex vil for alle disse være 1 av de ønskene. Og når man da legger seg i senga sammen så er det vel ganske naturlig at akkurat dette ønsket oppfattes som potensielt oppfyllt? Jeg ønsker også en kjæreste jeg kan ha noen gode samtaler med. Betyr det at jeg ikke skal innlede en god samtale første daten og to, fordi jeg ikke vil gi inntrykk av at jeg BARE vil prate? Dere jenter må slutte med teite og barnslige testene deres og heller si hva dere ønsker. Vil dere ikke ha sex på første eller andre eller tredje date så er det helt ok, men det er ikke ok å late som mannen er tankeleser og i tillegg teste det ut ved å legge seg naken i senga med fyren.

• Liker 1
Skrevet

Det er her jeg ramler av. Skal det å IKKE prøve seg være liksom en dokumentasjon på at man ikke BARE ønsker sex?

For mange kvinner: ja.

En del kvinner vil ha et seriøst forhold ("noe mer enn bare sex").

Menn kan skille plent mellom kvinner de har sex med, og kun det, og kvinner de ønsker å satse på for et seriøst forhold. Mange kvinner ønsker sistnevnte.

Derfor kan noen kvinner tro at når en mann samsover med de uten sex, så betyr det at mannen viser respekt, fordi han tenker mer seriøst om kvinnen enn "bare sex".

Kan du forstå dette bedre nå, tror du?

Skrevet

Derfor kan noen kvinner tro at når en mann samsover med de uten sex, så betyr det at mannen viser respekt, fordi han tenker mer seriøst om kvinnen enn "bare sex".

Dette er verken smart eller fornuftig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mitt inntrykk er at jenter som tror på slikt, har også andre issues og problemer med å forholde seg til virkelighetens verden.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Mitt inntrykk er at jenter som tror på slikt, har også andre issues og problemer med å forholde seg til virkelighetens verden.

Og eksempler på andre issues kan da være ...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og eksempler på andre issues kan da være ...?

Kamikatze klarer nok ikke å gi konkrete eksempler på sine påstander. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...