AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Vi har vært sammen i 8 år, gift i 2 av dem. Har ett barn på 1 år og ikke noe sexliv. At vi i det hele tatt har fått ett barn er ett under, for vi har sex max 5-6 ganger i året... Mannen min har helt slutta å ta initiativ, så skal det bli noe, må jeg virkelig legge opp til det selv. men som oftest blir jeg avfeid. De få gangene jeg får han med på leken, tar han på meg i 2 min, så er det inn, og ferdig nesten før jeg skjønner at vi er i gang. Han har en oppfattning om at sex ikke behøver å ta lang tid... Vi har heller adri prøvd noe annet enn misjonær. Han kommer alt for fort, men det er fordi der er så lang tid mellom hver gang, for i starten av forholdet hadde vi deilig sex flere ganger i uken, og da var det ikke noe problem. Vi har nok kommet inn i en dårlig spiral, som jeg ikke aner hvordan vi skal komme ut av. Nå er han vel livredd for å ha sex også, for han vil ikke ha flere barn, men det ønsker jeg, og han vil heller la vær enn å bruke kondom, og jeg tåler ikke hormonprevensjon. så det er jo en ødeleggende faktor det også. Noen som har noen tips?? sexlivet hat vært dårlig de siste 5 årene, men eksremt ille siste 1,5 året..
Gjest Klaveret Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Jeg tenker at en må være venner ... en må flørte litt, le sammen. Ta på han, men bare på armen, stryk på ryggen etc. Lag god stemning uten at det ender med sex. Og fortsett slik. Blir det da ikke sex så vet jeg ikke ... Men lykke til
Hankjønn Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Prøv necromancy. Der vekker man ting fra de døde, kanskje det funker på sexliv og?
barnehagetanten Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Du sier du ikke tåler hormonprevansjon: hva med en kobberspiral da for å unngå graviditet til dere er enige? For han er kanskje det at han ikke vil at du skal bli gravid en skikkelig turn off... Ellers gjelder det å finne tilbake til hverandre; snakk sammen om hva det var dere falt for med hverandre. Ikke anklage. Pynte seg litt. Tenne stearinlys og kjøp en blomsterkvast å pynte spisebordet med. Lage en god middag til etter barnet er lagt. Kjøp sexy undertøy og forfør. Kjøp massageolje og gavekort på massage utført av deg selv... Kjøp et erotisk spill på kondomeriet: og lek sammen. Bruk besteforeldre/tanter/venner som barnevakt en gang i blandt. Ikke være redd for å ta initiativ først; da kan den andre også få en oppvåkning. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå