Gå til innhold

Zarabi venter en løvunge


Zarabi

Anbefalte innlegg

Da har det virkelig skjeddd et mirakel. Jeg og samboeren min er blitt gravid. Dette er noe jeg har sett frem til lenge, men samboer har holdt litt igjen. Vi ble enige om å slutte på prevansjon i April og jeg ble gravid på tredje forsøk. Er så utrolig lykkelig. Ut i fra mine beregninger er jeg ca 5+3 og har termin 18 mars.

Tenkte å dele tanker, spm og utfordringer, samt lykkeønskniger og forventninger.

Frem til nå har jeg slitt litt med at jeg ikke har så mange teng på graviditet, bortsett fra 6 positive tester eller så. Har litt ømme bryster, endel utflog og messmerter som kommer å går. Vet jeg bare burde være lykkelig over at jeg ikke sliter med værre symptomer, men ville likevel følt meg mer gravid.

Jeg er forresten 26 år.

Er det flere der ute som lykkelig nyviten om det som foregår i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er mer eller mindre helt lik som den har vært hele tiden. Rngte legen for å få legetime, og fikk time mandag den 8 august. Da er jeg ca 8+4 uker inn i svangerskapet. Blir spennende å se hva fremtiden bringer :)

Mamma er forresten overbevist om at det er to der, jeg har ingen følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer oss uke seks med stormskritt. Jeg har så mange tanker og bekymringer. Det som opptar hjernekapasiteten mest for tiden er at jeg ikke har så mange symptomer enda. Jeg er øm og til tider veldig øm i brystene, menssmerter som kommer litt av og til og endel utflod. Har også ikke hatt mensen på noen uker og seks/sju positive tester. Klarer likevel ikke å la være å tenke på om det virkelig er noe aktivitet inni der. Tenk om det bare er hjernen min som tuller med meg? Jeg har jo ønsket meg dette lenge og indelig. Må bare tenke at dette er virkelig:)

Prøver å ikke stresse for mye på jobben. Er redd for å bli sykemeldt for noe. Jeg har så mye å se frem til på jobb denne høsten og vil ikke gå glipp av noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 6+3. Formen er egentlig fin. Jeg er mest sliten og trøtt. Kvalem har på en måte begynt, eller det vil si, det går greit så lenge jeg spiser det jeg har lyst på, som oftest bagetter eller salater. Mat uten så mye fett. Godteri er fortsatt velkommen. Brød kan jeg heller ikke spise. Merker jeg blir kvalm og må kaste opp med en gang jeg løfter en bit mot munnen.

Vet det er viktig å få i meg nok mat, men klarer ikke å få i meg nok likevel. Må sette meg ned å lage en plan slik at det blir lettere å få i meg nok næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si gratulerer med en lykkelig ending på prøvingen. Tok jammen meg ikke lange tiden før du ble gravid :) Jeg er ikke nyviten om min graviditet, men ville i hvert fall titte innom å si gratulerer så mye :)

Du kan prøve reisesykearmbånd eller reisesyketabletter på apoteket, det skal hjelpe mot kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg akkurat 7 uker, det går fremover, men skulle ønske tiden gikk enda raskere. Jeg har bestilt tidlig ul den 17.08.11 og har første kontroll hos fastlege den 18.08.11. Er neste tre uker til. Er ikke så fryktelig lenge å vente, meg jeg skulle helst ha hatt denne ultralyden igår...tror jeg blir sprø av å vente.

Symptomene er fortsatt de sammen...edt vil si nesten ingen. Jeg ble så paranoid i dag, så kjøpe meg en test jeg tok på jobben...hehe...teststreken lyste sterkt burgunder lenge før kontrollstreken rakk å forme seg. Så er nok fortsatt gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Iza`bella :) Jeg er svært så lykkelig:)

Vel jeg er fortsatt i helt rei form. Kjenner ikke så mye til denna graviditeten, men må bare være gld gor det :) Var dårlig menneske idag og spiste salami, men klarte rett og slett ikke å stå imot. Krysser fingra for at det går greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...