Gjest nupp Skrevet 18. september 2011 #41 Del Skrevet 18. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2011 #42 Del Skrevet 25. september 2011 Det har vært en svært rolig uke for meg, med en liten gåtur på fredag, hvor jeg innså at jeg er nok ikke FRISK i allefall. Men idag har jeg vært på elgjakt og selv om den var fort unnagjort, så var det god trim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 27. september 2011 #43 Del Skrevet 27. september 2011 Det har vært en svært rolig uke for meg, med en liten gåtur på fredag, hvor jeg innså at jeg er nok ikke FRISK i allefall. Men idag har jeg vært på elgjakt og selv om den var fort unnagjort, så var det god trim! Håper du blir raskt frisk igjen! Det er ikke noe lurt å trene for hardt når man er syk Men du har jo vært på jakt! Hvordan er det? Har alltid lurt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2011 #44 Del Skrevet 27. september 2011 Jakta gikk strålende! Vi hadde to dyr, og de ble funnet, drevet frem og skutt på 1t og 40 minutter. Så godt organisert vettu. Det å jakte er noe jeg var sterkt motstander av da jeg var yngre. Tror jeg nektet å spise noe som helst slags vilt kjøtt frem til jeg var minst 18. "Stakkars elgen som har gått rundt og vært fri hele livet sitt..", tenkte jeg. Nå er jeg en del eldre og syns mer synd på de av dyra jeg spiser som IKKE har gått rundt og vært fri hele livet! Elgen har jo hatt det mye bedre enn de båsdyra som vi spiser. Og jeg har også innsett (etter å ha fått lappen) at fy fææn så mye dyr det er som blir påkjørt hvert år. Så jakt har noe for seg. Og det er kjempespennende! Både det å ligge i ro på en post og vente på dyret, men nesten enda mer det å være driver og faktisk gå igjennom terrenget og lete frem elgen for å skremme den dit den skal! I helga endte jeg opp 100m fra 3 elger, så jeg måtte løpe over ei myr og skremme dem mot en post i nærheten. Spennende! Litt skummelt også. Neste helg tror jeg det blir rypejakt på meg istedet. Det er mer bedagelig. Gå stille rundt på fjellet og se etter livstegn fra rypene. Ah, så godt. Treningswise: Idag kom jeg meg opp før skolen (som starta 12 ) og gjennomførte en halv intervallsøkt. Jeg er ikke helt god i kroppen merker jeg, ble SKIKKELIG sliten, og tenkte det ikke var så lurt å presse seg når man er på vei til å bli bedre. Så jeg satte meg på sykkelen etterpå. Nå sitter jeg med hjemmelaga kakao fra scratch med HÅNDpiska krem og skal lese. Vil ha popkoooorn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 27. september 2011 #45 Del Skrevet 27. september 2011 Det hørtes jo ikke så verst ut! Jeg har litt blandede følelser angående jakt ennå merker jeg, men det virker utrolig spennende! Haha når vi snakker om popkorn, gjett hvem som har spist seg kvalm på det mens hun leser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. september 2011 #46 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg tror nesten du må bare ta deg en tur sammen med noen som jakter, og se hvor humant det faktisk gjøres (forutsett at du finner noen som FAKTISK jakter humant, noe jeg tror i allefall 95% gjør). Ååååh... Popkorn. Min erkefiende. Pusser tenna jeg nå, så da får jeg heldigvis ikke lyst på noe lengre. Tror jeg må begynne å pusse dem enda flere ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 3. oktober 2011 #47 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tror nesten du må bare ta deg en tur sammen med noen som jakter, og se hvor humant det faktisk gjøres (forutsett at du finner noen som FAKTISK jakter humant, noe jeg tror i allefall 95% gjør). Ååååh... Popkorn. Min erkefiende. Pusser tenna jeg nå, så da får jeg heldigvis ikke lyst på noe lengre. Tror jeg må begynne å pusse dem enda flere ganger om dagen. Kanskje jeg skal ta og gjøre det ja? Hvordan går treningen denne uken da? Ja jeg vet det er mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. oktober 2011 #48 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Ja, godt spørsmål du! Hva har jeg gjort siden sist.. Onsdag løpte jeg den intervallrunden jeg prøvde meg på på tirsdag på nytt (PÅ!) , og da fullførte jeg OG løpte pyramideintervaller. Før jeg trente styrke overkropp. Men det var tungt, så det ble ikke no ny høydare. Fredag hadde jeg kampsport, og det var givende og sørga for at jeg er enda bittelitt støl i magen. Mens denne helga egentlig har vært ganske stillestående. Jeg skulle jo på jakt igjen, men du det frista ikke når det regna sånn. Så jeg har spist mye popkorn istedet. Og helnøtt. Og jammen meg litt potetsticks også. MEN IDAG! Idag har jeg løpt intervaller Og tilogmed pyramideintervaller etterpå. Jeg var så kjørt at jeg fikk ikke tid til å trene styrke. Så det får skje i morgen.. Bra du passer på meg. Endret 3. oktober 2011 av Lille Måne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 3. oktober 2011 #49 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Ja, godt spørsmål du! Hva har jeg gjort siden sist.. Onsdag løpte jeg den intervallrunden jeg prøvde meg på på tirsdag på nytt (PÅ!) , og da fullførte jeg OG løpte pyramideintervaller. Før jeg trente styrke overkropp. Men det var tungt, så det ble ikke no ny høydare. Fredag hadde jeg kampsport, og det var givende og sørga for at jeg er enda bittelitt støl i magen. Mens denne helga egentlig har vært ganske stillestående. Jeg skulle jo på jakt igjen, men du det frista ikke når det regna sånn. Så jeg har spist mye popkorn istedet. Og helnøtt. Og jammen meg litt potetsticks også. MEN IDAG! Idag har jeg løpt intervaller Og tilogmed pyramideintervaller etterpå. Jeg var så kjørt at jeg fikk ikke tid til å trene styrke. Så det får skje i morgen.. Bra du passer på meg. Vel denne helgen har vært en stor sukkerbombe for meg altså, og jeg spiste de siste snop restene mine og resten av min lille fanta til lunsj idag.... så den tickeren min stemmer ikke helt kan du si! Bra vi er flere! Kampsport faktisk! Så utrolig kult! Føler du deg og som karate kid som kan banke hver eneste person i rommet? (det gjorde jeg i sommer ) Syns du er superflink jeg! Endret 3. oktober 2011 av Anuket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 3. oktober 2011 #50 Del Skrevet 3. oktober 2011 Heisann Ser du har vært forkjølet du også ja Kjedelig, men bra du er på bedringens vei. Flink du er til å trene, selv med skole greier Stå på Følger deg gjerne om jeg får lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #51 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vel denne helgen har vært en stor sukkerbombe for meg altså, og jeg spiste de siste snop restene mine og resten av min lille fanta til lunsj idag.... så den tickeren min stemmer ikke helt kan du si! Bra vi er flere! Kampsport faktisk! Så utrolig kult! Føler du deg og som karate kid som kan banke hver eneste person i rommet? (det gjorde jeg i sommer ) Syns du er superflink jeg! Godt å høre at tickeren din lyver litt, ellers hadde jeg blitt bekymra! Hahaha, jeg føler meg litt ovenpå i allefall! Og går rundt og NESTEN håper at noen skal prøve seg på meg sent en kveld. Men bare nesten... Heisann Ser du har vært forkjølet du også ja Kjedelig, men bra du er på bedringens vei. Flink du er til å trene, selv med skole greier Stå på Følger deg gjerne om jeg får lov. Så hyggelig at du vil følge med! Jeg har vært, og er enda bittelitt, forkjøla ja. Fandens verk! Håper du blir fort frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #52 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal vi seee... Tirsdag var jeg på trening med Roller Derby-jentene. Noe som var AWESOME! Og møkktungt. Og igår løpte jeg intervaller og trente styrke overkropp. Jeg burde ha trent styrke bein, men.. det får bli i morgen. Skulle egentlig trent idag, men alt treningstøyet mitt er vått enda, så det får bli imorgen. Har bakt muffins idag! Baileysmuffins, brunostmuffins, sitronmuffins, blåbærmuffins... Og mye mer. Jeg kommer til å bli feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 6. oktober 2011 #53 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal vi seee... Tirsdag var jeg på trening med Roller Derby-jentene. Noe som var AWESOME! Og møkktungt. Og igår løpte jeg intervaller og trente styrke overkropp. Jeg burde ha trent styrke bein, men.. det får bli i morgen. Skulle egentlig trent idag, men alt treningstøyet mitt er vått enda, så det får bli imorgen. Har bakt muffins idag! Baileysmuffins, brunostmuffins, sitronmuffins, blåbærmuffins... Og mye mer. Jeg kommer til å bli feit. Roller Derby? Hørtes morsomt ut i hvertfall! Åååå muffins.......Tar gjerne en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #54 Del Skrevet 6. oktober 2011 Roller Derby? Hørtes morsomt ut i hvertfall! Åååå muffins.......Tar gjerne en jeg http://en.wikipedia.org/wiki/Roller_derby Muffins til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 6. oktober 2011 #55 Del Skrevet 6. oktober 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Roller_derby Tøft! Dette tror jeg aldri jeg har hørt om før. Muffins er også tøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2011 #56 Del Skrevet 8. oktober 2011 Roller Derby er kjempetøft! Og særdeles god trening. Igår løpte jeg intervaller igjen, og trente styrke bein. Bulgarian lunges kan jeg nå ta med vekt, og økte 5kg på knebøy. Kjører repetisjon på 250kg benpress, og maskinen går bare til 280, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre om noen uker. Finne meg ny øvelse kanskje. Idag har jeg gått en times tur i skogen med bikkja, som har fått seg kløv, og er derav sliten idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 8. oktober 2011 #57 Del Skrevet 8. oktober 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Roller_derby Muffins til deg!!! Det så morsomt ut! Takk for muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #58 Del Skrevet 13. oktober 2011 Humm, jeg må bli flinkere til å skrive ned hva jeg faktisk gjør her. Mandag hadde jeg treningsfri dag, mens jeg hadde rollerderby trening på tirsdag, og det var TUNGT. Onsdag jogga (og gikk iblant) jeg meg en tur i skogen en times tid Idag gjør jeg ingenting, men det lukter langtur i fjellet i morgen! Jeg har nemlig langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2011 #59 Del Skrevet 15. oktober 2011 Først NÅ har jeg energi til å fortelle om skogsturen igår. Den var H A R D. Var driver på jaktlaget, så jeg tok med hunden og vi fikk post ØVERST oppi fjellet ved et skikkelig bratt elgtråkk, så vi kunne hindre at elgen kom seg opp dit. Tok 3 timer å gå langs ryggen på fjellet (800moh) og så SKLI ned til elgtråkket. (Herregud, hadde jeg vært elg, med så tynne, lange bein, så hadde jeg aldri turd å trø der..), og da vi endelig kom frem, så var elgen rett borti høgget, så vi måtte løpe for å stenge for den, og så forsvant den en stund, og dukka opp langt nede i fjelldalen, så vi måtte skli videre ned fjellet, for å jage den videre. Før den tilsist møtte sin skjebne, og vi kunne traske til posten hvor all actionet fant plass. 5 timer etter at vi stakk til fjells, så var jeg og bikkja endelig på vei hjem. Hun ble bada, jeg fikk meg en dusj, og så sovna vi begge foran peisen. Før vi trøkka trynet fullt med popkorn, potetgull, godteri og brus. Noe jeg skal fortsette med idag. Pluss at det er fest her ikveld, dugnadsfest fordi man har vært så flink til å dugnadere, så den er sponsa! Det lukter hodepine i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2011 #60 Del Skrevet 19. oktober 2011 Igår var jeg på en joggeturen i skogen. Ble bare 40 minutter, men jeg var egentlig godt fornøyd Idag har jeg, igjen, ikke gjort noe. Usj. Skjerpings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå