Gå til innhold

Middag hver dag

Gjest anonym

Middag hver dag?  

1. 1. Middag hver dag?

• Ja
      32
    • Nei men jeg ligger ikke så langt bak
      8
    • Nei
      2
    • Nei jeg ser ingen grunn til det
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lages middag hver dag her i huset, ja. (Bortsett fra når jeg er alene hjemme.) Vi er helt avhengige av det måltidet, og det er greit med et varmt måltid i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter at vi fikk barn har vi hatt middag hver dag med få unntak.

Eldstemann spiser frokost i bhg, mannen min drar på jobb før jeg står opp, så det er koselig med et måltid som vi spiser sammen hele familien :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg lager middag hver dag. Det trenger ikke ta så lang tid - jeg bruker mye wok`en, kylling og grønnsaker ... Når jeg koker ris, så koker jeg masse så jeg har nok til å steke ris med grønnsaker dagen etterpå, resten fryser jeg ned og steker en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lager middag stort sett hver dag! MÅ ha middag! Men det hender at det blir enkle retter da - har ikke nødvendigvis poteter hver dag.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du mener med middag. Hvis du mener varm mat med poteter/ris/pasta, så er svaret nei.

Hender det blir litt ostesmørbrød, eller bare noen rundstykker. Det funker jo som middag, men det ER jo ikke middagsmat, liksom.

Har bestemt at det blir annerledes hvis vi får barn en gang. Da skal det være varm middag hver dag - inntatt ved kjøkkenbordet og ikke foran tv-en i stua.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Middag må vi ha hver dag! Men middag er ikke alltid ordentlig hjemmelaget middag - av og til er middag hot dogs eller en tur på McDonalds...

Men ikke en dag uten et varmt måltid på ettermiddagen (definisjonen på middag her i huset..)! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er middag her nesten hver dag.

Synes det er viktig med dette fellesmåltidet. Men selv er jeg ikke så opptatt av å spise middag hver dag. Kunne godt klart meg med brødskiver. Det er bedre enn varm mat, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg lager middag hver dag. I en eller annen form, hvis jeg ikke gidder en dag blir det alikevel kjøpe pizza etc. Etter at vi fikk barn har vi blitt veldig flinke til og ha middager. Greit og få en rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du middag hver dag?

Med hver dag mener jeg 95 % eller flere dager pr mnd?

Ja, eller dvs MANNEN lager middag hver dag :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg spiser middag hver dag! Elsker middag :D

Jeg også! Det har aldri vært aktuelt for meg å spise en brødskive til middag. Middag må være varm! Og i mine øyne er heller ikke grøt eller pannekaker middag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...