Gå til innhold

Har lyst til å dusje sammen med nabojenta

Fremhevede innlegg

Gjest Frank
Skrevet

Det har flyttet inn ei jente i naborommet i kollektivet. Jeg har snakket litt med henne og jeg synes hun er flott.

Jeg har lyst til å spørre henne om hun vil dusje sammen med meg, hvordan går jeg frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du åpner munnen og sier "vil du dusje med meg?".

• Liker 2
Skrevet

Er dette gjennomtenkt?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det egentlig du vil? Det virker som om du ikke bare er interessert i å dusje men er interessert i et slags forhold. Da synes jeg du heller skal starte med det. Spis frokost sammen med henne, gå shopping med henne, inviter henne ut o.s.v. så får dusjingen komme i andre rekke.

Når jeg bodde på studentby så var vi fem studenter om kjøkken og dusj. For å spare tid om morgenen så "dusjet vi sammen" d.v.s. mens en var i dusjen kledde den neste av seg og var klar straks den forrige kom ut av dusjen. Vi var ikke i selve dusjkabinettet samtidig (for trangt) men vi så hverandre selvfølgelig nakene på vei inn og ut av dusjen. Vi var tre jenter og to gutter hvorav en av jentene heller ville vente til vi andre var ferdig. (Om hun var blyg, trengte lenger tid uten stress eller startet senere enn oss andre vet ikke jeg). Men for oss andre fire gikk det greit. (Ingen av oss hadde noe forhold til hverandre men noen hadde forhold til andre.)

• Liker 1
Skrevet

Hmmm... Det kan bli litt kleint i fremtiden ja. :popcorn:

Skrevet (endret)

Du kan ikke mene alvor i dette her? Spørre jenta i kollektivet om dere vil dusje sammen?

Hva med å faktisk bli bedre kjent med ho først... Så om du er veldig heldig, så kanskje dette skjer helt av seg selv?

Endret av laperla
Skrevet

Hvis du har tenkt å bo i dette kollektivet fremover, tror jeg du skal droppe å spørre om dere skal dusje sammen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne: "Vil du dusje sammen med meg?"

Ikke vanskelig i det hele tatt. Kan dog bli rar stemning i ettkant, særlig dersom hun ikke har lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...