Usikker23 Skrevet 17. juli 2011 #1 Skrevet 17. juli 2011 Hei hei har ett nok så teit spørsmål, som jeg sikkert burde visst svaret på selv. Det har seg sånn at jeg ikke går på p-piller og har ikke gjort det på sånn ca 4-6 år. Og jeg hadde ikke planer om å begynne på dem igjen, siden det ikke har noe for seg for meg å gå på dem. Men nå har jeg truffet en ny gutt, som kommer på besøk til meg i neste uke. og vi bor i forskjellige byer, og dette ble ett uventet besøk plutselig. Og da har jeg ventet menstrusjon, og jeg vil jo helst ikke ha den når han kommer Så det jeg lurer på er om jeg begynner på p-pillene igjen før menstrusjonen kommer, vil jeg da klare å utsette den? Eller vil den komme uansett? Jeg har ventet menstusjon 18-23 juli en av de dagen skal den egentlig komme. Men om jeg starter på p-piller på mandag, kan jeg da klare å utsette den? om menstrusjonen ikke er kommet da? håper på noen fornuftige svar her
spinnwild Skrevet 17. juli 2011 #2 Skrevet 17. juli 2011 Primolut "Primolut-N brukes ved uregelmessige blødninger eller for å forskyve menstruasjonen."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå