Gå til innhold

Råd om tatovering her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ta tatovering og jeg vet endelig hva jeg vil ha. Jeg vil ha noe som betyr noe spesielt for meg og jeg et endelig hva det er og hvordan jeg vil at det skal se ut, men saken er at jeg vil ha det kinesiske tegnet for lykke og alle sier at kinesiske tegn er sååå ute av moten.

Jeg bryr meg ikke om hva alle syns, men er det så gale å ha tatovering med et kinesisk tegn. Dette tegnet betyr mye for meg og jeg har tenkt å ha en engelsk setning nedenfor som min mor sa en gang til meg. Og så vil jeg ha et par cherry blossoms i bakgrunnen eller noe litt svakere. Jeg har ikke så veldig lyst til å gå inn i detalj om hvorfor jeg har valgt dette. Det er veldig personlig, men samtidig greier jeg ikke å slutte å tenke på alle som har sagt til meg hvor utrolig teit det er meg kinesisk tegn som tatovering.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tattovering skal bety noe for deg, uansett hvor harry det er og hva alle andre har å si om den, så er det bare å drite i det.

jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mye dumme meninger om alt mulig :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du ska ta det du ønsker. Men jeg ser hva du sier. jeg må ærlige inrømme at jeg ikke ville tatt noe kinesisk tegn, fordi det har vært så veldig inn og nå er såå veldig ut og alle vet det:S Sorry.

Men din tatovering er jo ikke bare et kinesisk tegn heller da, det betyr noe for det og har andre elementer, så det blir ikke helt det samme. Kjør på!

Gjest pepsimaxpower
Skrevet

DU skal følge din magefølelse å ikke bry deg hva andre mener. Det er kun du som ved betydningen og muligens han som tattoverer, og det er noe spesielt for deg :) bare husk å spis noen bananer før du skal ta tattoen.

Skrevet

Når man tar tattis skal man gi faen i hva som er trend eller ikke, og heller ta det man har lyst på!

Trenden endrer seg. Og er i mine øyne uvesentlig når det er noe man skal ha lenge.

Bedre å være fornøyd enn trendy i en kort periode.

Skrevet

Da jeg tok min første tatovering var det nesten ingen som hadde tatoveringer. Jeg valgte et symbol som hadde en betyding for meg og jeg ga blaffen i at alle syns det var harry med tatovering.

Nå har "gud og hvermann" tatovering, jeg har fått et par i tillegg til den første, og felles for de jeg har er at de er mine og at det er meg de skal bety noe for. Jeg tatoverer meg for min egen del, ikke for andre - hva om du gjør det samme? ;)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Drit i hva andre synes og mener. Det er din tattovering og ditt valg og den er for deg og ikke andre.

Gjorde selv som Brunhilde - tok tattovering lenge før det var normalt at alle hadde det. Det var liksom ikke noen spesiell trend ennå, så det ble noe helt utypisk trendtattis og mer personlig.

Gjest Leonidene
Skrevet

Om du har funnet noe du liker og som har ein meining for deg så skal du drite i hva oss andre syns om det. Det er din kropp og du dekorerer den med hva du ønsker selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...