Gjest Malene Skrevet 16. juli 2011 #1 Skrevet 16. juli 2011 Jeg lurer på om jeg bare har vært litt uheldig med de kjærestene jeg har hatt. Alle 3 har kysset med vidåpen munn og masse, masse tunge. Prøver å vise at jeg liker å kysse litt mer forsiktig og rolig innimellom, men ingen har tatt hintet... Hvordan kysser kjæresten deres?
Giacomo_P Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Hun var flink til det, omtrent slik du beskriver at du ønsker deg det. Men det var fôr hun høflig gjorde meg oppmerksom på at jeg ikke hadde kjæreste lenger.....
Tudeluu Skrevet 16. juli 2011 #3 Skrevet 16. juli 2011 Akkurat slik jeg ønsker! Tunge brukes kun i forbindelse med sex...
Surriball Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Kjæresten min kysser akkurat slik jeg liker det, med myke lepper og ikke så mye tunge! Og det har han gjort helt av seg selv fra starten av.
louise1 Skrevet 16. juli 2011 #5 Skrevet 16. juli 2011 Min kysser helt perfekt. Deilige, myke lepper og litt tunge når vi koser Måtte ikke "lære han opp" i det hele tatt.
Cammis Skrevet 16. juli 2011 #6 Skrevet 16. juli 2011 Var ikke så bra i begynnelsen, måtte på en måte "lære" han. Men positivt, lærte han min kyssemåte som jeg er vandt med, så funka fett!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #7 Skrevet 16. juli 2011 Han bruker nok ofte litt mer tunge og sikkel enn jeg liker, er litt kjedelig å måtte tørke meg rundt munnen etterpå. Også har han ikke alltid så bra ånde, noe som er kjipt, men vanskelig å ta opp med ham også. Men herregud, han kysser jo bra og! Nå virket det veldig negativt her, haha.
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. juli 2011 #8 Skrevet 16. juli 2011 Her har det aldri vært snakk om noen opplæring, han er en ekstremt god kysser! Lurer på om han øvde mye før han traff meg, siden han gjør det så perfekt.... Når det kommer til kyssing så tror jeg også det handler litt om kjemien og stemningen. Hvis man f.eks. er full eller ikke tenner ordentlig på en person kysser man også dårligere (som regel).
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #9 Skrevet 17. juli 2011 Jeg treffer en fyr innimellom og han kysser helt perfekt! Lite tunge, myke lepper, kysser lenge og gjerne. Jeg har ikke sett ham på over en måned på grunn av ferie og andre ting, men nå kjenner jeg at jeg savner ham en smule. Det passer dårlig. Men han kysser altså som en gud...
lille-lure Skrevet 17. juli 2011 #10 Skrevet 17. juli 2011 Han kysser utrolig bra, men kanskje litt forsiktig. Er veldig forsiktig med leppene sine, så jeg er litt redd for å skade dem noen ganger Men jeg blir utrolig tent når vi bare sitter å kysser og kjenner etter hvordan det føles
Gjest Heloise Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Nei måtte ikke akkurat "lære han opp" men han er ingen stor kysser, det er ikke jeg heller. Men han var "vant" med eksen som han ikke hadde noe fysisk forhold til i det hele tatt, så det var vel litt rart for han å bli vant til tanken at "Hey, jeg KAN kysse henne om jeg vil, faktisk...". Jeg er storfornøyd med en kjæreste som ikke skal kline hele tiden! :D
Gjest HunterLady Skrevet 17. juli 2011 #12 Skrevet 17. juli 2011 Han bruker aldri tunge, noe jeg ikke er vant til. Men det er greit egentlig. Han kysser perfekt.
frøkna Skrevet 18. juli 2011 #14 Skrevet 18. juli 2011 jeg lærte han ikke opp, men virker som om etter man har gjort det litt, så merker man hva som passer bedre etter hvert. de første gangene var litt mye tunge og litt stor munn. Jeg har ikke sagt noe, men nå er det mye bedre. han har vel kanskje plukket opp på mine subtile hint:P
Gjest Savn Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 Sjeldent tunge her i gården. Jeg var vant til mye tunge fra før av (da var det BARE tunge som gjaldt. Deilig med masse sikkel og en tunge langt inni munnen.. Not!) Min kjære kysser perfekt! Myke lepper, kysser gjerne en liten stund og av og til skikkelig ømt. Altså ømt som i et "tv-romantisk kyss med masse følelse og innlevelse" ah, savner kjæresten min
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #17 Skrevet 18. juli 2011 Hvordan si ifra på en fin måte om en kysser med alt for mye tunge? Eller hvordan hinte selv med det så man slipper å si det rett ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå