Gå til innhold

Lei av å vente på oblatene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, så er jeg lei av å vente på oblatene.

Trodde igrunnen at alt var i orden, men sendte sms å sjekka når oblatene begynte å komme da jeg syntes det var rart at ikke mine kom. Der sto det at jeg var skyldig 250,- kr, så jeg sjekket kontoen min når regningene var betalt. De hadde gått fra konto noen dager etter forfall. Vi snakker ikke uker, men dager, å det førte til purring som igjen gjorde at jeg ikke fikk mine oblater når de begynte å sende de ut.

Det har nå gått endel uker siden jeg betalte de 250,- å nå synes jeg det er på høy tid at oblatene kommer.

Vet at jeg kan dra på vegstasjonen å hente de der, men da får jeg ikke trykte oblater, men sånne som man enten får om man kjøper ny bil eller hvis veiavgifta ikke er betalt til tiden, å de vil jeg ikke ha.

Flere enn meg som venter, å er det noen som vet hvor lang tid det kan ta før man får oblatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,vet de går ut i 2 puljer.Vi solgte en bil i vår og han har heller ikke fått de enda.Men den reg var bet på tida for en gang skyld ;-)Men er jo ingen fare for er mange som ikke har fått de enda..De sjekker jo opp før de klippe skiltene.De sender ikke ut 1 og 1 oblat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått mine oblat. Vet jeg betalte for sent men allikavel. Vet andre som finn sine for 7 uker siden men bor på en annen kant på landet der de alltid kommer tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått mine, var innom biltilsynet for 14 dager siden. de er laget, men blir sendt ut i puljer og det tar tid. Ingen kontroll og avskiltning før midten av august. så de kommer nok. hadde det vært noe feil eller man ikke betaler, så får man varsel om avskiltning, hvis du ikke har fått det er alt i orden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Fikk oblatene mine idag, så nå er de satt på begge bilene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...