Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det samme problemet - fikk ikke et logge av-alternativ. Men, etter at jeg logget av via mobilen, var chatten også logget av på dataen. Ser ut som om at Facebook på mobil overstyrer data. Eller noe i den dur.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne nye chatten. Når man åpner chatten på høyre side, så den baren kommer opp så står jo ikke alle som er pålogga der! Det står f.eks at det er 29 stk pålogga når den ligger nede på linja, men når jeg åpner den er det bare listet opp 20 stk.

Av disse er det som det er nevnt tidligere i tråden, - noen markert som pålogga, pluss et utvalg andre som ikke er pålogga.

Når jeg legger sidebaren ned på linja igjen og de der små firkantene på venstre side på home-siden med pålogga folk dukker opp igjen ser jeg jo at det er folk pålogga som ikke dukket opp i den sidebaren min! Det er jo kjempedumt! Selv om det er folk jeg ikke chatter med så ofte vil jeg gjerne se hvem som er pålogga uansett. Dessuten er utvalget i den sidebaren også noe tilfeldig ser det ut til, det er listet opp noen der jeg ALDRI har chatta med :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...