AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Kan jeg disable facebookchaten? Eller i det minste være avlogget? Jeg blir nå automatisk pålogget, og når jeg trykker på 'begrens tilgjengelighet' så skjer det ingenting, det kommer liksom ikke opp noen valg. Jeg blir gal av dette og vil kunne sjekke meldinger uten at folk snakker til meg på chaten! Føler meg totalt overvåket også.
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Du trykker på "Alternativer", så trykker du på "Logg av". Da er du frakoblet når det gjelder chatten.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Du trykker på "Alternativer", så trykker du på "Logg av". Da er du frakoblet når det gjelder chatten. Det var før. Det har blitt noe nye greier. Et utvalg venner har kommet på lista, også de som ikke er pålogget. Så er det markert på de som er pålogget. Det eneste jeg kan trykke på er verktøyhjulet, og da kan jeg velge 'Tilgjengelig for chat' og 'Chat-lyder'. Og jeg kan ikke velge 'begrens tilgjengelighet', for da skjer det ingenting. Jeg kunne logge av før, men den er blitt endret nå.
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 jeg får det til på den måten på den nye chaten? Merkelig.
Gjest HunterLady Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Å ja, det kan du! Og det er så deilig. Er avlogget hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Merkelig.. Har du prøvd å trykke på F5? Det har vært sånn siden den kom, det er vel et par uker siden (har ikke vært på facebook på en stund så er ikke helt sikker). Jeg har både restartet og fått ny firefox siden den gang, i hvert fall. Jeg vet veldig godt hvordan man gjorde det før, det var bare å trykk logg av og ikke noe pes, men når jeg trykker på Chat nå så får jeg bare et bilde av et lite hjul og så står det 'Begrens tilgjengelighet' og 'Tilgjengelig for chat', men jeg kan ikke huke av på det. Jeg blir tullerusk fordi NEI, jeg vil ikke være tilgjengelig for chat.
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 Prøv F5 neste gang, isåfall. Det skal gi PC'n et slags "kick".
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #10 Skrevet 15. juli 2011 Nei. Uansett, fant en midlertidig løsning, noen som hadde linket i hjelpesenteret sånn at man fikk chaten i et pop out-vindu og da var de den gamle versjonen slik at man i det minste kunne trykke på Alternativer og Logg av. Det blir veldig stress å gjøre det hvis jeg skal av og på litt, så nå tror jeg at jeg holder meg av resten av livet!
Gjest Kathpus Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 Gurimalla. Så mye stress for å ikke være tilgjengelig på chat.
PepsiMax Skrevet 15. juli 2011 #12 Skrevet 15. juli 2011 Ikke noe problem her.. Men noen som vet hvordan man flytter på folk fra en gruppe til en annen på chatten? Før kunne man bare dra di over i den gruppa man ville ha dem, men det funker ikke lenger?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #13 Skrevet 15. juli 2011 Hmm det var rart.. Hos meg er den lik, bortsett fra at jeg nå står som pålogget hver gang jeg logger på. Før så sto den jo på avlogget frem til jeg trykket på den. Irriterende! Men enda mer for deg som ikke får logget av..
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #14 Skrevet 16. juli 2011 Hva er dette med at det er folk som ikke er pålogga som er i chatten og at de som er pålogga er markert? Jeg ser bare en vanlig liste hvor noen er merket med grønn prikk og resten med halvmåne?
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2011 #15 Skrevet 16. juli 2011 Hva er dette med at det er folk som ikke er pålogga som er i chatten og at de som er pålogga er markert? Jeg ser bare en vanlig liste hvor noen er merket med grønn prikk og resten med halvmåne? De som har grønn prikk er aktive og sannsynligvis sitter de med pc'en. De som har halvmåne er påloogget, men er ikke aktive på pc'en.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #16 Skrevet 17. juli 2011 De som har grønn prikk er aktive og sannsynligvis sitter de med pc'en. De som har halvmåne er påloogget, men er ikke aktive på pc'en. Ja jeg vet det, men poenget var at jeg ser bare det, ikke noen rar liste hvor det står listet opp folk som ikke er pålogga osv.
Gjest HunterLady Skrevet 17. juli 2011 #17 Skrevet 17. juli 2011 Ja jeg vet det, men poenget var at jeg ser bare det, ikke noen rar liste hvor det står listet opp folk som ikke er pålogga osv. Det finnes ingen liste hvor det står hvem som ikke er pålogga.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #18 Skrevet 17. juli 2011 Det finnes ingen liste hvor det står hvem som ikke er pålogga. Jo, jeg har en slik liste. De har tatt ut et utvalg av de jeg har hatt sist kontakt med eller mest kontakt med eller noe sånt, og så markert det som er på.
venus_ Skrevet 17. juli 2011 #19 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har også dette problemet etter at jeg fikk den nye chaten. Får opp de samme alternativene som du.
Bloodflowers Skrevet 17. juli 2011 #20 Skrevet 17. juli 2011 Jeg får ikke opp noen alternativer i det hele tatt jeg! På høyre side har jeg den nye "baren" hvor det popper opp de siste aktivitetene vennene mine har gjort (likt, kommentert osv. Forsåvidt utrolig irriterende det også!) Og under denne listen, har jeg chat-listen. Men det er ingen alternativer eller knapper what so ever å trykke på hos meg :/ Jeg får ikke scrollet nedover eller gjort noen ting med denne listen :/ Fant denne linken du snakket om TS. Når jeg har logget meg av via den, så får jeg opp en liten kommentar nederst på chat-listen, hvor det står om jeg vil gjøre meg selv tilgjengelig, og da kan jeg logge på via den, men jeg får ingen alternativer opp hvor jeg kan logge meg AV! Og det er jo utrolig irriterende å måtte gå inn på den linken hver gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå