Gå til innhold

røykeslutt?


tufabirdy

Anbefalte innlegg

Hei, er ny her. Jeg tar ut spiralen 22.mai... Så blir det gøy å se om jeg klarer å slutte å røyke denne gangen. Har to gutter fra før, men jeg klarte ikke å slutte helt å røyke da jeg gikk med dem, bare trappet kraftig ned. Denne gangen håper jeg på å kunne legge vekk tobakken helt og holdent. Noen som har gode råd? Eller som vil slutte "sammen med meg"? Planlegger å kutte ut samme dag som spiralen fjernes, men vet at det blir ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg testa meg, fant ut jeg var gravid, og når røykpakka var tom kjøpte jeg ikke flere.... Jeg lovet dyrt og hellig til mitt lille barn i magen at jeg ikke skulle risikere livet hans/hennes med mine dårlige og farlige uvaner. Kommer nok til å begynne på igjen når knerten har ploppet ut, men har nesten ikke problem med å slutte nå når det er fordi jeg må holde løftet jeg ga til barnet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sluttet å røyke uten å være gravid. Det er faktisk veldig lett... den gangen man klarer det:-)

Jeg var mye inne på noen nettsider som het about.com. Disse hadde veldig mange tips jeg brukte, sidene eksiterer vel fremdeles håper jeg.

Ellers er det en viktig ting å huske på, og det er at det reelle røyksuget bare varer et par minutter av gangen. Til å begynne med virker det jo som om det kommer hele tiden, men et par minutter kan du jo være sterk, ikke sant?

Og hvis du får lov til å røyke igjen etter svangerskapet blir det jo bare et midlertidig opphold, og ikke noe å synes synd på seg selv for (slik at man må ha en trøsterøyk) ikke sant?

+ at du kan ruse deg på stolthet (av deg selv) i mellomtiden, det er en digg følelse!

Masse lykke til!

hilsen Klips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...