tufabirdy Skrevet 13. mai 2002 #1 Skrevet 13. mai 2002 Hei, er ny her. Jeg tar ut spiralen 22.mai... Så blir det gøy å se om jeg klarer å slutte å røyke denne gangen. Har to gutter fra før, men jeg klarte ikke å slutte helt å røyke da jeg gikk med dem, bare trappet kraftig ned. Denne gangen håper jeg på å kunne legge vekk tobakken helt og holdent. Noen som har gode råd? Eller som vil slutte "sammen med meg"? Planlegger å kutte ut samme dag som spiralen fjernes, men vet at det blir ikke lett...
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Jeg testa meg, fant ut jeg var gravid, og når røykpakka var tom kjøpte jeg ikke flere.... Jeg lovet dyrt og hellig til mitt lille barn i magen at jeg ikke skulle risikere livet hans/hennes med mine dårlige og farlige uvaner. Kommer nok til å begynne på igjen når knerten har ploppet ut, men har nesten ikke problem med å slutte nå når det er fordi jeg må holde løftet jeg ga til barnet mitt!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #3 Skrevet 14. mai 2002 Jeg sluttet å røyke uten å være gravid. Det er faktisk veldig lett... den gangen man klarer det:-) Jeg var mye inne på noen nettsider som het about.com. Disse hadde veldig mange tips jeg brukte, sidene eksiterer vel fremdeles håper jeg. Ellers er det en viktig ting å huske på, og det er at det reelle røyksuget bare varer et par minutter av gangen. Til å begynne med virker det jo som om det kommer hele tiden, men et par minutter kan du jo være sterk, ikke sant? Og hvis du får lov til å røyke igjen etter svangerskapet blir det jo bare et midlertidig opphold, og ikke noe å synes synd på seg selv for (slik at man må ha en trøsterøyk) ikke sant? + at du kan ruse deg på stolthet (av deg selv) i mellomtiden, det er en digg følelse! Masse lykke til! hilsen Klips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå