AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Noen ganger så blir jeg redd for enkelte mennesker. For eksempel hvis det er mørkt eller hvis jeg er alene i en gate og det er en person som ser skummel ut der. Men det er alltid en mann. Skumle mennesker er alltid menn. Jeg har aldri blitt redd for en kvinne.
ViC* Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jeg var litt redd for enkelte damer når jeg var i Ghana. De er store og sterke, og har ofte en veldig brutal og sarkastisk form for humor som gjerne innebærer å slenge deg på ryggen
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Nei, kan med hånden på hjertet si jeg aldri har vært redd ei jente/dame. Har sikkert noe med at jeg er 190cm, grovt bygget og greit trent. De fleste damer er liksom ingen match fysisk sett.
Gjest Raindrops Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Ja, det har jeg. Veldig fulle og aggressive damer skremmer meg.
fjærestein Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Hadde en kjæreste med en mor som hadde klart psykopatiske trekk. Hun var ett utspekulert hespetre som plutselig kastet ut sviende og infame utalelser, så raskt at en ble stående paralysert og ute av stand til å komme med motsvar. Utalelsene var ofte gjemt inne i samtalen så det gikk litt tid for det sank inn at hun igjen, smilende, hadde fornærmet deg på det groveste... Nei hun var fæl. Henne var jeg redd. Men det var kanskje kun fysisk du mente. Da vil jeg si at en gjeng med breialle jenter som slenger dritt uprovosert og ypper til bråk, får meg til å forholde meg taus og gå raskt fra stedet. Endret 23. juli 2011 av fjærestein
Tears.of.the.Sun Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Jada. Det finnes like mange psyko kvinner som menn, dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå